Biz nasıl bi ülke haline geldik böyle?

14 yaşındaki amca ve 25 yaşındaki hala 7 yaşındaki #ikranurtirsi yeğenlerini öldürmüşler. Çocuk yaşlı genci herkes şeytanlaştı, keşke başımıza taş yağsa da kurtulsak artık. ensest ilişkileri varmışmış da çocuk bunu görmüş, hem yaptıkları pislikten utanmıyorlar hem de masum bi çocuğun hayatını bitiriyorlar. Ya nasıl bi ülke olduk biz böyle deliricem ya. Artık kadınlar evleneceği insana güvenmekle yetinmeyecek çevresindekiler de psikopat mı sapık mı iyice araştıracak. Gelinine tecavüz eden kayınpederler mi ararsın... Aa ama kendi öz kızını kardeşini tecavüz eden hamile bırakan kalleş babaları ve abileri unuttum. Diyorum ya yaşlısı genci çocuğu sanıklarla çevrili bi ülkede yaşıyoruz yarın başıma bi şey gelmezse şükür namazı kılayım sıra bende değilmiş diye... Cb da karadeniz şivesiyle konuşup milleti güldürsün. Yemin ediyorum şaka gibi ülkeyiz ama komik değiliz. Keşke beni mancınıkla başka ülkelere ya da hiç insanın olmadığı yere fırlatsalar taşı taşa vurarak ates yakmaya çalışsam. Kadın olarak aile içinde ve toplumda sürekli aşağılanmaktan pasif güçsüz biri gibi görülmekten bıktım usandım usandım... Pembe gezegen yapsınlar bize biz orda yaşayalım
Biz nasıl bi ülke haline geldik böyle?
Cevapla