Vefat eden birini özlemek kadar zor bir şey var mı?

Merhabalar arkadaşlar. 1 buçuk sene önce dedem vefat etti fakat beni dedem büyüttü 3 aylıkken almış beni yanına ve babannemle beraber büyüttüler. Dedemi o kadar çok özlüyorum ki nereye dert yansam kime ağlasam fayda etmiyor acı hiç dinmiyor sanki onsuz bir yanım eksik bir değil bütün yanlarım eksik onu çok özlüyorum. Neyse okuduğunuz için teşekkürler.
Vefat eden birini özlemek kadar zor bir şey var mı?
Cevapla