
Ramil seferov azerbaycanlı bir subay

Bu ise ermeni fenotipi, gördüğüm çoğu ermeni bu fenotipe sahip ve azerbaycandada bolca mevcut yazdıklarımı yanlış anlayıp linç etmezler umarım, birbirlerine benzemeleri normal mi?

Ramil seferov azerbaycanlı bir subay

Bu ise ermeni fenotipi, gördüğüm çoğu ermeni bu fenotipe sahip ve azerbaycandada bolca mevcut yazdıklarımı yanlış anlayıp linç etmezler umarım, birbirlerine benzemeleri normal mi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
benzer evet
Normal tabi ayni cografyanin insanlari. Mesela bende arnavutum annem babam makedonya dogumlu ben İstanbul . Memlekete gittigimde muslumanlar ile hristiyanlar din olarak ayri ancak tip olarak cok benziyorlar. Nedeni ise zamaninda devsirmelerden dolayi din ayrimi olusmus. Babamin buyuk buyuk babasi ortodokstan donme imiş
Din açısından bakmıyorum konuya, iki düşman milletin birbirine benzemesi.
Hatta ramil seferov ermeni birinin kafasını baltayla ezerek öldürmüş, ermeni kanıda taşıyor bence
Normal iki ülke yan yana illa ki evlilik falan olmuştur düşman olsalar da. Bizim ülkede de Ermenilerle benzeyen kürt ve Türkler dolu. ermeni, arap, kürt, Türk, fars karışmış zaten
Bizim ülkemizde türkten çok ermeni var, o konuya girersek çıkamayız
Ben benzerlik açısından konuşuyorum ona bakarsan arap da dolu ülkemizde
Ona bakarsan orta doğu halklarının fenotipide birbirine yakın; Türk, Kürt, Arap, Fars.
Tüm insanların kökeni aynıdır.
Türkler ve kürtler ayırt edilebiliyor, bi iranlıyla bi türküde ayırt edebilirim
Ben Türk müyüm kürt mü ayırt edebilir misin?
Hepsi için geçerli değil. Türküm ama farklı milletlere benzetildiğim oldu. İranlı arkadaşım var, hiçbir farkı yok bizden tip olarak.
Hülya Avşar'ın kökenini bilmesen Kürt der misin? Ama has kürttür.
@Ergun7741 gözlerde çekiklik var kürt olma ihtimalin türk olma ihtimalinden düşük
İranlı kadınlara bi bak bide bizim kadınlarımıza demek istediğimi anlayacaksın bariz bir fark var iranlıların gözleri iri oluyor genel olarak
eee Çinliler Japonlar Koreliler de çekik. Elbet yakın coğrafyalar birbirine benzer
Evet doğru bildin Türküm gerçekten anlıyomuşsun
Çünkü hepsinin ortak dnası var türkiye’de orta asya geni çok az
Gen mi kaldı haşır neşir olduk anadoluda.
@kisyagmuru gerçekten keşke Orta Asyadaki Türkler gibi kalsaydık
Bende aynı fikirdeyim Ergun. Ortadoğu bataklığından iyidir Uzak doğu
Orta asya türkleri bizden daha fazla türklük geni taşıyor bunu kabul ediyor musunuz? Bazıları bunu söylediğimde beni öldürecekmiş gibi davranıyor
@soran evet öyle özellikle Uygur Türkleri
Ve hatta keşke hiç atalarımız Anadolu'ya göç etmemiş olsaydı bu Suriye'ye İran'a falan komşu olmasaydık hiç
%90 dan fazlamız göç etmiş. Şimdi rahat 300 milyondan fazla nufusumuz olurdu orta asyada. Hem ilimden bilimden de faydalanırdık.
@soran öyle zaten bizim kadar asimile olmamışlar, abinin de dediği gibi Uygur Türkleri özellikle tam Türkler. Annem ne kadar doğrudur bilmiyorum ama Uygur Türklerinden geldiğimizi söylüyor ve anne tarafıma bakınca gerçekten köselik, kısa boy ve çekik göz yaygın
Çok güzel bir konuya deyindin gerçekten bende benzetiyorum çoğu zaman kendim de bir azerbaycanlı olarak
Alakası yok