Benim babam çok kötü biri doğru bana el kaldıran şiddet gösteren biri annemede bana da kardeşlerime de hatta geçen de biliyormusun yine kavga ettik beni dövmeye kalktı ben acılarımı anlatmama sebebim bu işte senin baban mükemmel biridir eminim ama ben senin gibi şanslı değilim ömer aslada olmicam küçük yaştan beri senin gibi çocuklar mesele babaların abilerini överlerdi çok zoruma giderdi tek başıma geçer ağlardım ama kızmazdım onlara çünkü bilmezlerdi neler yaşadığımı mutlu gibi görünürdüm ben ama sen bunları az çok bildiğin halde kalkıp böyle söyledin en çok acıtan da bu oldu kırılgan olduğumu bile bile yaptın bunu babam konusunda yaşadıklarımı bile bile yaptın söyledn benim kimseye ihtiyacım yok tamam baba sevgisi görmemiş biriyim ben kimsenin bunu sanki sadakaymış gibi göstermesine de izin vermem ben ben abim olacak şerefsizin olayını anlatırken bile sana demiştim ben seninle asudeyle olan ilişkini gördükçe kıskanıyorum soruyorum benim neden böyle bir abim yok diye bunları sana anlatım anlarsın diye beni ama sen beni çok yanlış anlamışsın şimdi benim gözümde beni düşünen ömer yok aksine bana acıyan ömer varmış sadaka gibi bana sevgi veren ömer varmış benim kimsenin sevgisine de sadakasına ihtiyacım yok ben kendi kendime yeterim bu cümlelerinle öyle gözümden düştün diyecek bir şey de kalmadı zaten hadi hayırlı geceler.
Güncellemeler
1 yıl
? ?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Kanka sende bir marifet gibi babanı en olmuycak kişiye anlatmışsın kız tepeden tırnağa kadar haklı ama abartmış 1 tık
Özür diledim aradım affetmedi dedi beni anlıyorsun sandım anlamıyorsun falan
"Ne kadar şanslısın, bazılarımız öyle değil maalesef lütfen psikolojim bozuk üstüme gelme ve bu konuyu kapat" 🥱 diyip susabilirdi.
👏 . Abartmış, ruh hastası. 👏
.. Kız şu an senden ilgi bekliyor, acısını senden çıkartıcak eğer sabrın varsa dayanırsın.. 😇Benden sana tavsiye onunla bir süre konuşmaman olacaktır 😇 eğer o sana yazma ya başlarsada sen şunu söyle "sonunda aklınıza gelebildik" . Unutma sen onun nişanlısı değilsin bu davranışları hemde sevgiliyken biraz abartılı olmuş. Ama sende kendine çeki düzen ver ve dikkat et.
Kb knk ama ruh hastası bu çekilmez ben sana söyleyeyim
Haklı bir yandan özür diliyorum affetmiyor abi
Haklı falan değil kıskançlık çok kötü iğrenç bir şey. Sen babanı övdüysen seviyorsan sadecə sen babanı övüyorsun başka bir şey yapmıyorsundur ama bunun algıladığı nisbet
Kız çok haklı. Şiddet gören bir kıza benim babam şöyle iyi hiç şiddet gormedim denilir mi nispet yapar gibi
Ben o anlamada demedim evlendiğimzde sana baba da olur anlamında dedim ama baktım ağlamaya başladı
Nasıl haklı siz kafayı mı yediniz kızın babası kötü ise kimse babasını sevmesin mi hepiniz ruh hastası olmuşsunuz
@Yusuf_1244622 sevmesin mi diyoruz anlama problemin mi var. Şiddet hakkında konuşması mi gerekiyordu babam çok iyi birisi senin de baban zaten artık şeklinde konusabilirdi ben hiç şiddet gormedim diye detay vermesi mi gerekiyor
Kendi babasını övmüş adam başka bir şey yapmamış kendi babasını karıştırmaya ne gerek var bu kız kıskanç biri ve algıladığı nisbet büyük boş yapmış
@Yusuf_1244622 normalde nasıl biri bilemem sadece bu olay üzerine yorum yaptım bunu kullanıp drama yapmayı sevenlerde var o ayrı bisey
Ya abi kız haklı çünkü işte ben dedim benim babam çok iyidir bana bir kere bile el kaldırmadı canım gibi bunu balandırarak anlatım kız ayriyeten öz abisi tarafından kaç yıl boyunca ta*ciz edilmiş yetiştirme yurdunda kaç yıl kalmış benim suçum aptallık ettim ben
Özür dile istemeden boş bogazlik yaptığını söyle
Bakim bilet bulabilirsem yanına gidcem en son ağlıyordu aradığımda konuşmak istemediğini söyledi
İnsan dediğin bu şekilde anlamamalı. Sen sadece ben iyi bir terbiye aldım demek istemişsin buda aynı şekilde anlayıp ne güzel işte kendiside babasına çekmiştir çocuklarına şevkatli olur benim çocuklarım hakettiği hayatı yaşar diye düşüne bilirdi yani olması gerek buydu. Yemin ediyorum bu kızla yaşanmaz vallah çok pişman olursun yinede sen bilirsin
Kiz biraz hakli be ömer
Özür diledim aradım affetmedi dedi beni anlıyorsun sandım anlamıyorsun falan