Yurtdışındaki erkekler kadın görünce normal algılıyor peki bizim ülkede neden gitgide kadını objeleştirmeye çalışıyotat?

Yurtdışındaki erkekler kadın görünce normal algılıyor peki bizim ülkede neden gitgide kadını objeleştirmeye çalışıyotat?
Cevapla