AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Yaşınızı almışsınız ikinizde neyin ürkmesi bu anlamadım
telefon numaranı ln değiştir ortadan kaybol 1ay bak bunu yap banada dua et işe yarıcak mutlaka
1 ay gözükmüceksin bunu başara bilirsen :)
telefonun içinde hayatım var benim. bu numara nasıl değiştrilir.. yaşım 38 benim.
harbiden ben onu hiç düşünmedim ozmn mjlara falan cevap werme görünme ona özlet kendini yaptıgı hatayı anlasın eger ortadan kaybolup mjslarınada cevap vermessen içine dert olur hemen yanına gelir bir kere dene sene kardeş ne kaybedersin acaba?
bidaha bana mesaj yazma diye cevap yazdım. artık yazmıyor.
tamam bekle kardeşim bak beni dinle 7 yıl olmuş kolaymı öyle bitermi sanıyosun :) bekle gelicek sabret 1 ay dayan
çok ağır konuştum. zor artık geçti. gitti.
Bana hakettigim değeri vermiyorsa ya da o anlamiyorsa ceker giderim
Bende aynen oyle yaptim.
Kısaca ayna tutmak gerek. hakettiği gibi davranmak. çünkü üzülmek sadece insanın kendisine zarar veriri
Neden evlenmediniz? Yani ilişkiyi gerçeğe taşımadınız?
aşk yokki aramızda, sadece arkadaş dosttuk biz. evlilik olmaz.
Tamam o zaman dışarıda da tanışsaydınız. Olsun arkadaş olurdunuz. Hem o zaman elin kızına ne diye hediye alıyon madem sevgili düşünmüyon?
sen arkadaşlarına dostlarına hiç hediye almadınmı? ya da onlar sana hiç almadılarmı? ben gönlü genişim. üçün beşin hesabını yapmam. bu yılbaşında arkadaşlarıma aileme dostlarıma aldığım hediyelerin toplamı 6.000 lirayı geçti... ben böyleyim. üçün beşin hesabını yapmam...
Ankaraya gittiğim zamanlarda onu görmek istedim ama o pek hevesi yoktu. ya da geçiştirdi. sonrasında da ben ankaraya gittiğimde ben geldim hadi görüşelim demedim. yani dostluğumuza level atlatmak istemedi bende ısrar etmedim.
Tamam ama görmediğin birine bu kadar hediye biraz saçma ve hediyeleri maddi olarak düşünüyorsan zaten hiç alma. Bu arada ben sevgilim olmadıkça karşı cinse daha hediye almadım çünkü yanlış anlaşılmalara sebebiyet verir.
gördüm hemde çok gördüm kameradan. sadece yüz yüze görmedim.
Anladım
Ayıp etmişsin ben evliyim ve kocam bana hakaret ediyor küfrediyor kız cok normal birşey soylemiş abartılcak birşey yok
Sakasina falan soylemis.7 yil icin degmezdi bence. yazik olmus
Kendini savunma cümleleri nelerdi?
espiri yapmış.
Pahalıya patlamış espirisi. Ama senin onunla çok ilgilenmenden flan korumuş olabilir yarın bir gün bu benim peşimi bırakmazsa diye düşünmüş olabilir
korkmuştu ya hani. tedirgin olmuştuya. artık olmasın. şimdiden bıraktım peşini allah yolunu açık etsin.
Konu neydi yani niye dedi
Fotografimi gordu. Ondan sonra dedi.
7 yil hic mi görmediniz birbirinizi? Yani fotona dediyse hos degil tabi
Kameradanda gormustu. Facebokta zaten goruyodu. Ilk degil.
Noldu diye sormadin mi peki
Hic bir araya gelmediniz mi
hiç yüz yüze gelmedik.
Demekki tedirgin olduğu birşeyler var.
Ne olabilir sence
İlişkinizi bilemem ciddi olmasa söylemezdi diye düşünüyorum
Sadece arkadas dost ikiskisiydi
Çarp ağzına iki tane gitsin.
Sonucta cok. samimiydiniz ve saka. yapmis olabilir
bisey yok ki abi bunda niye bu kadar alindin
Hiç görüştunuz mu hep netten mi
hiç bir zaman yüz yüze görüşmedik.
belki farkında olmadan sıkmış olabilirsin.
olabilir belkide benden sıkılmış olabilir.. onu sıkmış olabilirim. yeter artık 7 yıl oldu. nedir senden çektiğim felan diye düşünmüş olabilir demi... olabilirmi?
bence öyle birşey değildir belki sert kelime gibi kelimeler kullandıysan ondan olmuş olabilir ama sıkıldığını düşünmüyorum yinede
bişekilde benden tırsıyomuş, korkuyomuş ve ürküyomuş. keşke bunu daha önce söylkeseydi... 7 yıl dile kolay geliyor ne demek... heaba oldu herşey...
Neden diye sormadin mi
sordum. espri yapğtığını söyledi.
buna kim inanırki. böyle espri mi olur? dedim.
Evet oyle espri olmaz bence de. Ona soyledigin bir seyi yanlis anlamis olabilir belki
öyle bir durumumuz hiç olmadı.
ben çirkin bir erkeğim. yazışma sırasında ona bir foto çekip gönderdim. fotoyu gördükten sonra bu cümleyi kullandı. yani beni ilk defa görmediki. 7 yıldır sürekli görüyor zaten. benim çirkin olduğumu biliyor... bide bu cümleyi kullanıp canımı iyice yaktı.
Anladim. Son gonderdigin fotografi cok kotu bulmus olmali. Baska bir aciklama bulamiyorum
evet benim fotoğraflarım zaten hep çirkindir. buda herzamanki gibi çirkindi. o anda çekip göndermiştim... artık iş işten geçti. ve olan onca yılın hatırı dostluğu arkadaşlığına oldu. yapacak bişey kalmadı. sadece bunu neden söyledi söylerken ne hissediyodu bunları merak ediyorum. bu espri için söylenmiş. ama gerçek neden espri felan olamaz... kırgınım üzgünüm. keyifsizim. moralim bozuk. resmen yıkıldım. teşekkür ederim. sağol ilgin için.
Yorumlarını okudum bence demesi yanlış
Neden ürkütüyorum diye ona sorsaydın bir :-)
Bir saçmalil sezmiş olabilir. Sezeriz.
Neyi hak ediyosa onu veririm.
Adnan hoca kediciği gibi ürkütme sende. d
Hakettigi gibi davranırım
Kendini cok kucumsuyorsun
Sen kendini ezikliyosun kızın yaptığı bişey yok
bende onun değerini kıymetini bilmem.
Bu kızlar böyle işte naparsın ki
benim pek umrumda değiller
Belki sinirliydi o an.. bilemeyiz
ağır olsaydın keşke..
Cidden şaka yapmıştır
Direk onu kendi değerleriyle bırakır giderim
Birak kendi degeriyle kalsin
bıraktım zaten. o bana acı çektirdi. belki oda çeker. ama onun acı çekmesine gönlüm razı değil. her kim olursa olsun, acı çekmek kötü bişey... gönlüm el vermiyor...
Sen onu kendi degeriyle biraktigin zaman Allah onunda gonlune gore olanini verir. demekki hak ettigi bu. bosver. Artik yolda yanindan gecip giden insandan farksiz gor onu.
ne dicem bilmiyorum. ben sadece 7 yıl boyunca aptal yerine konulmuşum... ona içim acıyo...
Hic Boyle dusunmemeye bak ben ne insanlar biliyoum 11 sene sevgili olup dugun gununden 1 ay once ayrilip ayni gun inada baskasiyla evlenen.. Hrr zaman beterin daha beteri vardir. Kendini bunlarla telkin et ve hayatina devam et
haklısın beterin beteri var...
ama neden bilmiyorum şu hayatta hiç yüzüm gülmedi. hep kullanıldım...
Hic sevildigini hissetmeyebilirsin, ya da hak etmediklerni yasayabilirsin, daha belki akla gelmeyen kotu seyleri yasarsin. Ama ne olursa olsun umudunu yitirme, umudunu hic öldurmezsen bir gun kaderin hak ettigini yasaticak
beni ayakta tutan tek bir şey var oda umut.
umudumu kaybettiğim gün. tükenişimin başlangıcı olurrr.. ama bakıyorum artık oda yavaş yavaş tükeniyor sanki. bir zaman sonra ne olur bilmiyorum... allah yardımcım olsun.
Boyle dusunme. Hatta bunlarI hic dusunmemeye calis. Bu durumlara kafa yorman senI umutsuzlastiran. Hakkinda hayirlisi olsun
amin. desteğin için teşekkür ederim. sağol. sevgiyle kal...
rica ederim ne demek:)
Evlimisiniz? :))
Hayır evli değilim. hiç evlenmedim.
Karsi taraf?
ikimizde bekarız...
Hmm aranzda neler yasandigini bilemedigimden acaba öyle bir durum var da sonunun nereye varacagndan endise mi ediyor falan diye dusundum. Normal sradan bir arkadasliksa, duygusal biseyler yasanmiyorsa aranzda abartilacak ciddiye alinacak bir cumle degil. o an ne dedin yda ne yaptnda kurdu o cumleyi onu bilsek daha saglikli yorum yaparz :)
kendim fotoğrafımı çektim. dil çıkardım. gözlerimle şaşı beşi bakan bir fotoğraftı.
Eee olabilir urkutucu gelmis olabilir o halin. abartma bende olsam urkerim ;s nie oyle bisey yaptn ki? :)(
çirkinliğimle dalga geçti santım. hakaret olarak algıladım :(
Belkide saka yapmistir niye abarttinki
Davranmam. Net.
resti çekerim onlamı uğraşcm değilmi
Bılemedım:/
Deger vermem bende.
Değer vermem
Hakettikleri gibi.
davranmam
davranmam kanka
iyi yapmışsın
yokmuş gıbı davran
Gider döverim.
Gider döverim.
Insaniz hatirlatirim.
Uzaylıyım ben.
normal davarnırım
Cok ilginc
onun gibi
Bende kiymet vermem