Değer kıymet bilmeyenlere nasıl davranırsınız?

Bundan 7 yıl önce net üzerinden bir kızla tanıştım. Yedi yıl boyunca sürekli görüşüyoruz. Telefonlaşma sms ler. eskiden Messenger vardı oradan felan. yedi yılda her yılbaşında doğum günlerinde birçok hediyeler aldım. gönderdim. aramızda hiç gizli saklı yoktu. çok iyi dost tuk ya da ben dost olduğumuzu sanıyordum. Dün bana konuşma arasında aynen şöyle yazdı. "BENİ ÜRKÜTÜYOSUN SEN" Bunu söylemesi için bir neden sebep yoktu. başıman kaynar sular döküldü sandım. şok oldum. 7 yıldır güvendiğim temiz kalpli dediğim kadının bu cümlesi beni resmen yıktı. bunu hakaret olarak algıladım. Ve tavrımı koyup, arkadaşlığı bitirdim... Kendini savunmak istedi ama iyice battı... bir kadın bir erkeğe "BENİ ÜRKÜTÜYORSUN SEN" cümlesini neden kullanır?
Özelliklede bayanların düşünceleri benim için çok önemli. Lütfen yardım edin. moralim o kadar bozulduki. kendimi salak gibi hissediyorum.
Bu arada kız 35 yaşında, bende 38 yaşındayım.
Değer kıymet bilmeyenlere nasıl davranırsınız?
Cevapla