Eski sevgilinin hayatını kaybetmesi?

Arkadaşlar ben Şu an evliyim. Eşimi de seviyorum fakat eskiden sevgili oldugum zamanında da çok sevdiğim adam hayatını kaybetti. Üstelik onunla ayrılma sebebimiz birbirimizi sevmemek değildi. Tamamen severek ayrılmıştık ailemden ötürü.. hayatını kaybetmeden bir kaç önce de bana yazdı ben de evliyim artik yazman uygun olmaz deyip engellemiştim. şu an çok vicdan azabı çekiyorum.. sizce bu vicdan azabim normal mi?

Eski sevgilinin hayatını kaybetmesi?
Cevapla