Hayatını mahveden eski sevgilinin hiçbir şey olmamış gibi hayatına devam etmesi?

En özel anları dahil paylaşıp sonra yeteri kadar özen göstermediği için hatasını anlasın diye ayrılıp sabırla düzleceği günü beklediğim kişi yaşanılanın önemini ağırlığını anlayıp kendine çeki düzen vereceği yerde şimdi hiçbir şey olmamış gibi hayatına devam ediyor olarak gördüm ve bu çok canımı yakıyor. Sürekli yalan söylediğini söylediğim şeylerde inkar edip Şu an her şeyin gerçekten koca yalanla yaşandığını öğrendim. hangisine üzüleceğimi bile bilmiyorum kandırılmama mı yoksa yaptığım en büyük hatanın sorumluluk hissini sadece bana yaşatıp hayatımın mahvolmasına mı çok canım acıyor hayatımın sonrasını düşünemiyorum şu saatten sonra da yaptığım hata sadece benim hayatıma mal oldu nasıl toparlanacam bilmiyorum çok ağrıma gidiyor tükendim her an sabah akşam artık geleceğimin sadece benim mahvolup onun basitçe şeylerle hayatına devam etmesini kabullenemiyorum kabullenmekte istemiyorum hayat bu kadar acımasız olmamalıydı
Hayatını mahveden eski sevgilinin hiçbir şey olmamış gibi hayatına devam etmesi?
Cevapla