20 yaşındaki kız size çocuk gibi mi gelir?
İlişki düşünür muydunuz?
20 yaşındaki kız size çocuk gibi mi gelir?
İlişki düşünür muydunuz?
Herhalde yani en fazla 2 yaş küçük olabilir ondan fazlası değil zaten kızlar olgunlaşamıyor büyüyrmiyor eskilerde kızlar erkenden olgunlaşıyordu niye o zaman şartları vardı şimdi kızlar olgunlaşamıyor büyüyemiyor beyin gelişimi çok gelişiyor bu kızlar erkenden olgunlaşır lafı oradan geliyor onu aldılar bu zamana koydular demediler ki o zamanla bu zaman bir mi diye şmdki kızlar bunu duydu biz erkenden olgunlaşıyoruz zannettiler olgun olan 10 yaş onu da geç babası yaşındaki adama bakmaz zaten bu soruyu da sormaz artık büyüme yaşı 30 yaş oldu öyle 20 oldun 25 oldun büyüdün filan yok eğer varsa bu ortalığın hali ne böyle
Cevap
12Cevap
30 olsaydım evet kücük gleırdı bana simdi bebek gibi gelıyo :)
gelmez genelde. kişiliğe bağlı. yaşanır anlaşırsa kafa uyarsa ten uyumu vs
Normal de evet ben 27 yasindayim ama kişiden kişiye değişir genelde bayanlar erkeklerden önce olgunlaşır aslında bazı bayanlar 20 li yaşlarda evliliğe hazırdır bazıları ise daha geç
Kişiden kişiye değişir tavırlarına bağlı
Cocuk gibi gelmez dusunurum
Düşünürüm
hayır öne doğru eğildiklerinde çok tatlılar
Olgunsa düşünürüm.
Olgunluğa bağlı
Evet cocuk
Çocuk düşünmem.
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?