Sonunu bilen o olacak elbet o yarattı bizi ve merhamet nazlarıyla bakıyor tüm kullarına ahirette rahim olarak bakacak sadece müslüman kullara. Sen en baştan zaten cenneteydin dünya hayatı o cenneti tekrar kazanmak için bir imtihan. İsyan bayrağını çekme hemen sabır amelinin karşılığı sonsuz
Ben bir hiçtim. Oysa, çekeceğim onca acıyı (ve eğer cehenneme gideceksem yanacağımı) bildiği halde var etti. Yoktum, acı da çekmiyordum zevk de almıyordum. Ancak o beni, keyfe keder var etti. Nerede merhamet? Ben yalnızca büyük bir zulüm görüyorum.
Onca günah işlersin herkes yüzüne kapıyı kapar anan baban bile yargılar seni Rabbimiz der ki kulum tövbe et hiç olmamış gibi günahı işlediğin organlarına bile unutturucam günahını diyor. Ben çok berbat durumdaydım annem babam herkes uzaktı Allah’a çok dua ettim onun yardımı ile çıktım o delikten. Bak insan kendine zulmeder Allah’ın bizim ibadetimize ihtiyacı mı var sence haşa, biz kendimize zulmediyoruz onun bize yap dediklerini yapmayarak o bizi yaratan bizi bizden iyi bilir ve emin ol
Emin ol isyan bayrağı çekmek Allah’a bağlanıp ona tevekkül etmekten çok çok çok daha zor. Sen bir kere imanın tadını al Allah’a güven sırtını hangi kul yere getirir
Çektiğin sıkıntıları kimse anlayamaz hiçbir kul anlayamaz zaten annen bile neye kızdığını anlayamaz ama seni yaratan sana gösteren gözlerine görme yetisini veren senin nasıl bir şekilde dünyayı gördüğünü sadece o bilir ona anlat derdini çok dua et. Ben sana edicem
Böyle acımasız değil Allah dilerim bunu görür o kalbin en kısa zamanda çünkü bu zaman öyle zor bi zaman ki Rabbine bağlanmayan için zindan herkes her şey çok zor cehennem gibi
İnançların bizlere, hayata kalabilmek adına ihtiyaç duyduğumuz direnci sağladığını biliyorum. Ama insana, kendi davası adına birilerini öldürme özgürlüğünü tanıyabilecek kadar tehlikeli de. Zor günlerimde kendimi adayabileceğim bi' tanrı inancı var etmemek, yaşama olan enerjimi büyük ölçüde olumsuz etkiyor olsa da, bahsettiğim sebeplerden ötürü bulaşmayı istemiyorum
Kendine zulmediyorsuun la ilahe illa ente subhaneke İnni Küntü minezzalimin koskoca Yunus as duasıdır peygamber kendine zulmediyor biz neler yaparız artık Allah esirgesin bu duayı günde bir kere oku. Kendine niye ceza çektiriyorsun sen Allahı. Rahmetine layık görmüyor Musun kendini
Bunu biliyorum. Emin ol birçok şeyi hiç değilse bir kez olsun duydum. Söylediğim gibi biraz uzaktayız düşünce ve yaklaşım babında. O yüzden tebliğ görevini başkasında sürdürmeyi isteyebilirsin. Teşekkür ederim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ben de öyle. İletişim 0. Ama umurumda da değil. Benim için asla değer vermeye değecek biri olmadı.
Öyle düşünme Alllah sevmez böyle
Allah bizi sevseydi böyle bir hayat bahşetmezdi
Zorluk çekip de O zorlukta Allahı bulup onu tercih etmeden o imtihanı geçmeden nasıl Allah’ın sahi kulu olacaksın
Allah sonunu bildiği bir filmi keyfi için oynatmışsa onun sahi kulu olmak istemiyorum
Sonunu bilen o olacak elbet o yarattı bizi ve merhamet nazlarıyla bakıyor tüm kullarına ahirette rahim olarak bakacak sadece müslüman kullara. Sen en baştan zaten cenneteydin dünya hayatı o cenneti tekrar kazanmak için bir imtihan. İsyan bayrağını çekme hemen sabır amelinin karşılığı sonsuz
Ben bir hiçtim. Oysa, çekeceğim onca acıyı (ve eğer cehenneme gideceksem yanacağımı) bildiği halde var etti. Yoktum, acı da çekmiyordum zevk de almıyordum. Ancak o beni, keyfe keder var etti. Nerede merhamet? Ben yalnızca büyük bir zulüm görüyorum.
Canım bak daha güneş batıdan doğmadı istiğfar kapısı sonuna kadar açık Allah sonsuz merhameti ile seni cennetine Almak istiyor
Var etmeseydi bu acıları da çekmek zorunda kalmayacaktım. Böyle tanrı varsın affetmesin. Umurumda değil.
Onca günah işlersin herkes yüzüne kapıyı kapar anan baban bile yargılar seni Rabbimiz der ki kulum tövbe et hiç olmamış gibi günahı işlediğin organlarına bile unutturucam günahını diyor. Ben çok berbat durumdaydım annem babam herkes uzaktı Allah’a çok dua ettim onun yardımı ile çıktım o delikten. Bak insan kendine zulmeder Allah’ın bizim ibadetimize ihtiyacı mı var sence haşa, biz kendimize zulmediyoruz onun bize yap dediklerini yapmayarak o bizi yaratan bizi bizden iyi bilir ve emin ol
Anlamıyorsun. Boş ver en iyisi.
Emin ol isyan bayrağı çekmek Allah’a bağlanıp ona tevekkül etmekten çok çok çok daha zor. Sen bir kere imanın tadını al Allah’a güven sırtını hangi kul yere getirir
Yaşadıklarımı ve önceki inancımı, düşüncelerimi bilmiyorsun. Destek olmak istiyorsun biliyorum ama aynı noktada değiliz. Teşekkür ederim.
Çektiğin sıkıntıları kimse anlayamaz hiçbir kul anlayamaz zaten annen bile neye kızdığını anlayamaz ama seni yaratan sana gösteren gözlerine görme yetisini veren senin nasıl bir şekilde dünyayı gördüğünü sadece o bilir ona anlat derdini çok dua et. Ben sana edicem
Peki, sen bilirsin.
Böyle acımasız değil Allah dilerim bunu görür o kalbin en kısa zamanda çünkü bu zaman öyle zor bi zaman ki Rabbine bağlanmayan için zindan herkes her şey çok zor cehennem gibi
:)
Dalga geçme benle kalben duamdasın bu gece haberin olsun ❤️
Geçmiyorum. Sadece gerçekten inançlardan bütünüyle koptum. Yine de bu senin için seni hayata bağlayan bir etken olacaksa bana da dua edebilirsin.
Neyin nerden geleceğini bilemezsin. İnsan intahar etmeden de öldürebiliyor kendini ha bileğini kesmişsin ha inanç damarını yapma bunu kendine
İnançların bizlere, hayata kalabilmek adına ihtiyaç duyduğumuz direnci sağladığını biliyorum. Ama insana, kendi davası adına birilerini öldürme özgürlüğünü tanıyabilecek kadar tehlikeli de. Zor günlerimde kendimi adayabileceğim bi' tanrı inancı var etmemek, yaşama olan enerjimi büyük ölçüde olumsuz etkiyor olsa da, bahsettiğim sebeplerden ötürü bulaşmayı istemiyorum
Kendine zulmediyorsuun la ilahe illa ente subhaneke İnni Küntü minezzalimin koskoca Yunus as duasıdır peygamber kendine zulmediyor biz neler yaparız artık Allah esirgesin bu duayı günde bir kere oku. Kendine niye ceza çektiriyorsun sen Allahı. Rahmetine layık görmüyor Musun kendini
Bunu biliyorum. Emin ol birçok şeyi hiç değilse bir kez olsun duydum. Söylediğim gibi biraz uzaktayız düşünce ve yaklaşım babında. O yüzden tebliğ görevini başkasında sürdürmeyi isteyebilirsin. Teşekkür ederim
Öyle bir görev bilincinde düşünmüyorum çok büyük psikolojik sıkıntılar yaşadım sen anlamadığımı düşünsen de biraz ufak anlıyorum seni
Neyse iyi geceler
İyi geceler
Benimde babamla aramda pek bir muhabbet geçmiyor nasılsın iyi misin o kadar.
Klasik aile kavgası ya
Neyseki çok yakiniz
Nasıl yakın
Uzak değiliz yani mesafeli
Dua eder misin bana. Ben de sana edeyim
😇
Umarım mutluluk sen hep seninle olur
Sen daha çok mutlu ol
Çok sagol ask🥰
Niye?
neden konuşamıyorsun
senin adına üzgünüm
Dua eder misin bana
Ben de çok yaşadım