Utanıyorum birşey der vs çünkü sürekli eleştiriyor. Sosyal fobim var. Kardeşim arıyor sessize alıyorum hemen, konuşsam bile rahat konuşamıyor kısa kesiyorum.
Zaten içine kapanık pasif oldum ezigim kendimi savunamuyorum hep babam yüzünden kendisi de utangaç sinirli böyle yetiştirmiş bizi ama hayat böyle olmuyor 26 yaşındayım hiç sevgilim olmadı
Işsizim çünkü korkuyorum işe girmekten ezilirim diye. Hakkımı hiç savunamam hep içime atarım agresifim ama pasifm. Bunlar hep yetiştirilme durumundan kaynaklı kendi kabuğumu kiramadim ne olacak bu halim?
Zaten içine kapanık pasif oldum ezigim kendimi savunamuyorum hep babam yüzünden kendisi de utangaç sinirli böyle yetiştirmiş bizi ama hayat böyle olmuyor 26 yaşındayım hiç sevgilim olmadı
Işsizim çünkü korkuyorum işe girmekten ezilirim diye. Hakkımı hiç savunamam hep içime atarım agresifim ama pasifm. Bunlar hep yetiştirilme durumundan kaynaklı kendi kabuğumu kiramadim ne olacak bu halim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer