Babamın yanında kimseyle konuşamıyorum telefonda bile?

Utanıyorum birşey der vs çünkü sürekli eleştiriyor. Sosyal fobim var. Kardeşim arıyor sessize alıyorum hemen, konuşsam bile rahat konuşamıyor kısa kesiyorum.
Zaten içine kapanık pasif oldum ezigim kendimi savunamuyorum hep babam yüzünden kendisi de utangaç sinirli böyle yetiştirmiş bizi ama hayat böyle olmuyor 26 yaşındayım hiç sevgilim olmadı
Işsizim çünkü korkuyorum işe girmekten ezilirim diye. Hakkımı hiç savunamam hep içime atarım agresifim ama pasifm. Bunlar hep yetiştirilme durumundan kaynaklı kendi kabuğumu kiramadim ne olacak bu halim?
Babamın yanında kimseyle konuşamıyorum telefonda bile?
Cevapla