32 yaşındayım hala babamın yanında telefonda bile konuşamıyorum. Nasıl düzelir?

Onun yanına hiçbir yerde rahat değilim. Misafir geliyor konuşamıyorum kendimi bastırmaktan yoruldum. Kendisi sürekli laf eder ben cevap veremiyorum içime atıyorum ve bu beni çok kötü yaptı. Bu yüzden içine kapanık oldum. Dış dünyada da kimseye cevap veremiyorum içime atıyorum mutsuz huzursuz hissediyorum. Hakkımı savunamıyorum eziliyorum hep. Çocukluktan beri babamla normal iletişimimiz yok. Evin içinde hiç sohbet etmeyiz annemle konuşurum genelde. Dedemle babamda böyleymiş şimdi biz böyleyiz. Bu döngünün kırılması lazım ve ya benim bu evden gitmem lazım. Ne yapmalıyım sizce bu neden olur kişilik bozukluğu falan mı? Amcamda çocuklarıyla konuşmaz sohbet etmez sinirlidir vs vs sürekli eleştirir elin yanında bağırır küçümser falan

Güncellemeler
1 yıl
Güncell
Güncellemeler
1 yıl
Soruu
Güncellemeler
1 yıl
Ne yapayım
Güncellemeler
1 yıl
Neden
Güncellemeler
1 yıl
Gnnnclv
Güncellemeler
1 yıl
Selam
Güncellemeler
1 yıl
. F. F ff f
Güncellemeler
1 yıl
Ffbddbfb
32 yaşındayım hala babamın yanında telefonda bile konuşamıyorum. Nasıl düzelir?
Cevapla