Piskolojim bozuldu, yaşamak istemiyorum?

Arkadaşlar buraya yazmamın sebebi kimsenin beni anlamamış olması yanlış anlamayın bazılarınız ergen felan diyecek ama gerçekten insan var ama beni anlayacak kimse yok küçükken çok olay yaşadım okul benim travmam oldu fakat ailem hâla okumamı istiyor küçükken hep ezildim, dışlandım herşeyi içime kapattım tanıdıklarım bu hâlimi görmesin diye ve okuldan soğudum dalga geçiyorlardı ortaokuldayken de çok dalga geçtiler hâla geçenler var yüzüm başkalarından güzel olmasına rağmen ve aile sorunlarım artmaya başladı kendimi evlatlık bi kız gibi hissetmeye başladım ailede kimse beni anlamıyor derdimi anlatsam şiddet ile karşılık veriyorlar konuşunca susturuluyorum derdimi anlatmakta zorluk çekiyorum bu yüzden ve küçüklükten beridir piskolojimin bozulduğunu biliyorum ama tedavi için yardım eden kimse yok kaygılarım artmaya başladı iş bulamıyorum çalışıcam diyorum bi türlü olmuyor baba parasıyla birşeyleri geçindirmeye çalışamam fakat zamanım kısıtlı okulların açılmasına az kaldı ve okula hazır hissetmiyorum kendimi ailemi o kadar sevmesem de onlar için okumak istiyorum fakat bu piskoloji ile çok zor okuyacağım ne yapmam lazım lütfen söyleyin
Piskolojim bozuldu, yaşamak istemiyorum?
Cevapla