Kıl ve tüyden biktim artık yaşamak bile istemiyorum bu yuzden?

Yaşım 19 çocukluğumdan beri kıllıyım biktim artık heryerimde var simsiyahlar ve çok var göbeğimde parmaklarımın ellerimin üstünde dalga geçicek olan yazmasin diğer kızlar gibi neden değilim diye ağlıyorum bazen hayattan soğudum bu yüzden Allah beni neden böyle yarattı diye düşünüyorum hep lazer falan demeyin gidemem lazere doktora gitmeyi düşündüm ama faydası olmuyormuş diye duydum biktim artık sokağa çıkmıyorum yüzüm için kuaföre gidiyorum ama ondan da biktim artık bu da can almıyorum 1 aydır intihar etmeyi bile düşündüm kendimden nefret ediyorum dayanamiyorum lutfen yardim edin gencligimi bile yaşayamıyorum bu yuzden
Kıl ve tüyden biktim artık yaşamak bile istemiyorum bu yuzden?
Cevapla