Sizin aileniz de böyle mi yoksa bir tek benim ailem mi böyle?

Çok zengin değiliz hani çok fakirde değiliz Allah'a şükür. Asla dışarda yemek yemiyolarlar para harcamiyorlar evimde var diyor annem misal kahveye ama onun dışarı daki havası başka AVM ye gittik doğru düzgün bir yeri bile dolasmadilar alıcam bişey yok çıkalım burdan dedi annem. Yemeğe gidelim ben odiycem parası dedim yok para harcamaya mı gidicez diyolar. Yarın bir gün eşimin yanında da böyle olursa eğer ne olucak bu durum
Sizin aileniz de böyle mi yoksa bir tek benim ailem mi böyle?
Cevapla