Kuzenimle bişeyler yaptık çok pişmanım?

Baştan söyleyim ben kızlardan hoşlanıyorum yıllarca bu böyle oldu halada öyle
Ama dün gece erkek kuzenim bize geldi telefonunu kurcalıyodum telegrama girdim ifşa sayfası vardı bu ne lan falan dedim oda aç izleyelim beraber dedi açtık onadan sonra olanlar oldu kendimi çok kötü hissediyorum ve kendimi (***) gibi hissediyorum
Kuzenimle bişeyler yaptık çok pişmanım?
Cevapla