Kiracı çok yüzsüz. Beş yıl dolunca çıkarabilir miyiz?

Dublex eve İzmirde 8 bin veriyor 10 bin yapalım dedik zaten artırdım diyor senem de kızıp 2 yıl sonra git ben yerleşecek deyip suratına kapatmış. Bunları 5 yıl dolunca çıkarabilir miyiz kendimiz yerleşeceğiz diyerek? Allah'ın şoförü, kendi evi var ama çöktü bizim evimize. S*ktirip gitsin istiyoruz. Devlete de yazıklar olsun ev sahibinin haklarını korumadığı için.

Güncellemeler
1 yıl
annem de kızıp*
Kiracı çok yüzsüz. Beş yıl dolunca çıkarabilir miyiz?
Cevapla