Dublex eve İzmirde 8 bin veriyor 10 bin yapalım dedik zaten artırdım diyor senem de kızıp 2 yıl sonra git ben yerleşecek deyip suratına kapatmış. Bunları 5 yıl dolunca çıkarabilir miyiz kendimiz yerleşeceğiz diyerek? Allah'ın şoförü, kendi evi var ama çöktü bizim evimize. S*ktirip gitsin istiyoruz. Devlete de yazıklar olsun ev sahibinin haklarını korumadığı için.
Güncellemeler
1 yıl
annem de kızıp*
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bizim arkadasa da 7 binden 15 bin yapti arkadas hic sorun cikarmadan evden cikti bide evi boyatacaksin diye tehdit etmis arkadasi. Bide boyle ev sahipleri var
Ödemem diye diretmrmiş ama bilmiyorum öküz kiracı gibi.
bizim*
Kendi evi varken bizimkine yapıştı haram zehir zıkkım olsun inşallah.
Pis herifmis
Sözleşme imzaladiysaniz sözleşmede tefe tüfe oraninda artiş yapilacağini da yazmişsinizdir. Ona göre arttirin, ödemezse de dava açin mahkeme nasilsa alır
Yokmuş galiba senelik oluyormuş
Baştan sözleşme yaptiysaniz her sene yazılı olarak yapmaya gerek yok, kiracı oturduğu sürece sözleşme yenilenmiş oluyor
Galiba evet ama bu yüzsüzü nasıl çıkartacağız ya
çikartamazsiniz tüfeye göre 13200 liraya kadar arttirma hakkiniz var kirayı. dava açın eksik ödediği her ayın bedelini alirsiniz
Ev annemin üzerine. Avukatı sormuş hiçbir şey yapamazsınız demiş avukat. Bilmiyorum.
kafaniza göre çikaramazsiniz kiraciyi o yüzden bir şey yapamazsiniz demiştir. Dediğimi yapin siz
Annem şehir dışında yaşıyor kolay kolay İzmir'e git gel yapamaz. Emekli olacak 2 seneye, o zaman uğraşır belki. Konuyu üsteleyince kızıyor bana. Dedim kira tespit davası açalım diye ama...
Kira geliri vergisi ödüyorsunuz dimi? Vergi ödemiyorsanız hiç girmeyin dava işlerine kendiniz zararli çikarsiniz
Ödüyoruz ama annemin söylediği kadarıyla dava da fayda etmezmiş. Ne diyeyim bilmiyorum hayırlısı. Beş sene dolunca çıkarabilir miyiz peki?
mahkemeye verin
Olmuyormuş avukatla konuşmuş annem.
Yaa nerede ev