Merhaba lisede 2 yıl aynı sırada oturduğum okulda her teneffüs yanıma gelen okul çıkışı yemek yemeye gittiğim instagram da 1 yıl takipleştigim whatsap tan nerdeyse her gün 5 sene konuştugum çocuk lise bittikten tam 1 yıl sonra beni engelledi ve bana bir daha yazma görüşmek istemiyorum dedi bu durum bende hayal kırıklığı ve öfke uyandırdı profesyonel boksörüm 7 senelik boyum 2.05 kilom 92 ve türkiye şampiyonuyum Avrupa'da derecem var dünya 2. ciligimde var yaş 19 bu kişi ise fiziksel olarak çok güçsüz 1.69 boylarında 55 kilo civarı çok güçsüz biri
Ciddiyim babam evde gölge boksumu izleyince normal insana atsan ya ölür ya da sakat kalır diyorlardı
Bu kişiye atsam 5-6 yumruk büyük ihtimalle ölür zaten birde aynı ilçedeyiz
Buna arkadaşken ilk 3-4 ay kötü davrandım yani vurdumduymaz çok umursamadım falan ama sonraki 7 sene çok iyi davrandım profesyonel boksör olmama rağmen empati seviyesi yüksek davrandım ona resmen bebege davranır kadar iyi davrandım ama galba biraz bunun poposu kalkmış ev adresi ni biliyorum 1 saatlik yol var sizce bulup döviyimmi döversem ölebilir ama 3-4 sağlam yumruğa bu ezik yoksa umursamıyımmı
Ben kişisel bir hakarek olarak algıladım dövmek istiyorum öfkeliyim 2 aydır engeli kaldırmadı ne yapmalıyım ve insanlara güvenim azaldı sosyal izalosyona girdim gibi hissediyorum ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer