AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
178Cevap
Sevgililer Günü'nde mahkemem olması eski sevgilim ile.
doymak bilmeyen kapitalizmin bizi hediye tribine sokması
Herkes sevgilisiyle takılırken tüm sevgililerin olduğu bir kafeye gider yalnız otururum ya da iştw kalabalık yerlerde yalnız takılırım
Aga en büyük şık sevgililer gününde yanlız olmaktır.
Her arkadaşım mutlu bir şekilde kutlarken her sevgililer gününde sap gibi ortada kalmak -_-
Yüzün de bebeksi Hâlbuki
Gel Bu Şubat sevgilim ol ihuh7
14 şubatta dershanem başlıyor tek önemli ve iğrenç yanı o. Başka da bir önemi yok
Çok geç değil mi
ikimizde eğitimli insanlar olduğumuz için böyle şeylere ilişkimizde yer vermiyoruz.
Manita olsaydi belki bunu demezdim ama.. Siradan bir gun :D
bir şey almak zorunda kalma hissi. gerek yok ki, ben düşünürdüm zaten.
Kimin kalbi kime atiyosa sahibini bulmuş el ele gezerken onlari seyretmek.. kiskanmak değil ama üzüyor
Güzel bence.. ne kadar seven ve sevilen insan olduğunu görmek.. Özel günler olmazsa hayat çok sıradan olur..
Deliye hergün bayram yani özel gün
hediye olayı çok kötü ne alacağına karar veremiyorsun. fakat kıymetli bir hediye olsun ufak biçimsiz altın olsun yine havaya uçarlar
bence hiçbiri. en sinir bozucu olan önümüzdeki babalar gününü ilk defa babamsız görecek olmam.
Başlı başına önemsiz ve saçma bir gün.
Özel günleri sevmiyorum. Içimden hediye almak gelince alıyorum.
Sevene hergun sevgililer gunu ya ne gerek var sinir bozucu bisey
Böyle bir gün olması ve daha da kötüsü kutlanıyor olması çok sinir bozucu.
Sevgilisi olanlar düşünsün... ağlıycam l*n şimdi.
Hayata renk katan bir gun aslinda. Tuketim muketim keyif aliyosak yeter
C şıkkını işaretleyen embesiller; selam, artık tasdiklisiniz.
Neden iNinsanlara bir günü kutlamak zor gelir ki.. yapılmış artık kutlayiverin:)
Sevgililer Günü planlarını ballandıra ballandıra anlatan arkadaş modeli
arkdaşımın ballarındıra ballandıra sevgililer günü planını anlatması
Hediye almak vermek güzel bişey bence :) A dedim ben
Hem Sevgili m olmaması hemde hiç hediye alınmaması:)
Aqir takilan bir sevgilisi varsa sevgileler gununu anmak bile sinir bozucu
Seninki öyle mi
Tamamen tüketim çılgınlığı saçmalık özentilik (Sevgilim yok)
Papaz valentinin ölüm yıldönümü oluşu ve o hristiyanı ister istemez anıyor olmamız
Sevgililer gnunu hic yasamadigm olsa gerek cok sacma :)
Güllerin aşkı.
Papatyalarında aşkı,
Hepimiz aşık gerzekler
Bundan sebeplenen çingeneler.
En kötü şeyi bilemem. Ama en güzel şey : sokakta elele yürüyen iki sevgilinin arasından geçip, onları ayırmak.
Yalnızlık, paylaşılmaz!
Ben bütün gün sevgilimle olacagim kizlar ona gore plan yapin ben yokum -.- derler birde :S
G dedim
Kutlamadimda hic
Hep o zamanlar ayri olurum sevdigimden
Tüketim amaçli seven kişi için hergun 14 subat sirf o gün için almam :))
G şıkkı, % 27 oran çıkacağını tahmin etmemiştim...
Ne kadar aynı düşüncelerdeymişiz...
O kadar sevgilim oldu ama 14 Şubat hep yalnız gecti :))
Sevgililer Günü’nün önemsiz / tüketim amaçlı olması ve insanların yine de bugünü kutluyor olması :)
global kapitalizmin belirlediği bu stratejik kar hisselerine duygularımla ortak olmam.
Sevgililer Günü’nün önemsiz / tüketim amaçlı olması ve insanların yine de bugünü kutluyor olması
Seviyosan hergün bayram kardeş. Tüm olayı Bir güne bağlamak saçma.
Bence sevgililer günündeki en sinir bozucu şey herkesin sevgilisi varken senin sevgilinin olmaması.
Sevgililer Günü’nün önemsiz / tüketim amaçlı olması ve insanların yine de bugünü kutluyor olması.
"Sevgilime ne hediye alsam?" diye kara kara düşünmek.
O yüzden 14 unde ayrılıp 16 sinda barışmak lazım ubub7
Ya sewgililer gununde hep erkkler aliyr hediyeyi nie kizlarda almiyor :))
Sen görmemişsin ;))
Olabilir :)) ama cogunlukla hep erkkler aliyr :)
Kapitalist düzene sağlanan ticari rant araçlarından sadece 1'i.
14 Şubat sevgililer günü
15 suBat sevgilisizler günü
23 yıldır kutlamiyorum galiba bu senede olmayacak H şıkkı olması lazım o da sevgilisiz girenler için
En gıcıgı sevgililer günü sevgilisiz geçirmek, şıklarda göremedim :)
Sevgililer Günü’nün önemsiz / tüketim amaçlı olması ve insanların yine de bugünü kutluyor olması
SG pahalı hediyeler satilsin şık restoranlarda paralar saçılsin diye var
Her yerde olumune sarilip opusenlerin olması olan var olmayan var biz napalim yani.
Olmayani hiç düşünmüyor bu zalımlar ya laaa
Valla öyle oyuzden bugünü kaldrmalilar bnce
Su 14 subat gelsede gecse..
Olan var olmayan var :(
bıraz odunum ben galıba :p takmıyorum böyle seylerı , gereksız
sadece sevgililere özel olması biraz sinir bozucu bence
Sevgililer Günü’nün önemsiz / tüketim amaçlı olması ve insanların yine de bugünü kutluyor olması
14 subat gününün adini koyan o entel insana güney afrikadaki zenci kabileleri koysun yok iste sevgilimiz üzülüyoruz :/
sevgilimin olmaması birinci sinir bozucu madde zaten :D
Böyle ballandıra ballandıra anlatıyolarya dua ediyorum bir günlük ayrılın diye:)
Sevgililerin özel günü olması. Bir b*k yemişler gibi.
haysizin anketinize zicayim zorla adamin gozune gozune zokuyonuz dangslaklar sixi asdfghjkllkjhgfdsa
Bir Güne Atfedilmez Ama Bir Gün İçin de Olsa Çiftlere Elence Çıkar.