AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
178Cevap
H şıkkı sevgilimin olmamasi bence en sinirbozucu durum. Geriye kalanlar cabasi
Koca bir yıl boyunca sevgiline ya da eşine hediye çiçek alma sadece o gün al. Ne kadar saçma. Bizim için hergün bizim günümüz. Bunu tek bir güne sığdırmak saçma geliyor bana
Sewgililer gunu ozel bir gun ama bunu wıcık wıcık yaşayanlardan nefret ediorum boou sewginin aşkın değerini bilemeyenler kendilerini sevgili sınıfına sokuo zawallı gerizekalılarr👊👊
Ben de v yerine w yazan ergenlerden nefret ediyorum
https://hizliresim.com/XD00AO lütfen ✋
Ya su guzelligin altinda neler yatiyor suraya bak
Gerçek düşüncen bu mu?
10 nümero 5 yıldızsin gız
Öncelikle hiçbi sevgililer gününde sevgilim yoktu allahın sevgili kukuymuşum demekki çünkü saçma sevgilinle geçirdiğin her güzel gün sizin gününüz zaten hergün birbirinize hediye alabilirsiniz neden bir güne kısıtlayalımki
Sevgilisi olmiyan veya sevgilisiyle o gün kavga eden arkadaşlarin yüzde 90 ni. nefret ediyordur sevgiller gününden ama farkli bir bakiş açisindan bakarsak ;) sevgilisi olan. kumru diye. adlandirdigimiz çift memnundur bence :D o günden sdaşkdsa
Ksde bir ton sevgililer günü sorusu olması olan var olmayan var :(
Ah caniiiim ubuh
Şu özel günlerde ne hediye almaya karar vermekten ciğerim soldu
sevgilinin sevgililer gününde askere gidecek olması
Bu şıklardan daha sinir bozucu birşey varsa oda her verdiğimiz cevaptan sonra saçma anketlerinizin ekranda belirmesi.
Hoş değil. Sevmedim.
Tek sinir bozucu sey gereksiz de olsa sevgililer gününde sevgilimin olmamasi :)
Sevgilim yok daha ne olsun :(,) bu skki ekle bnce rekor krabilir :))
sevgı tek gune sıgdırılacak kadar kucuk degıl tamamen alışverış gosteriş budalalıgı dıye duşunuyorum
Herkes G ye basmış ama herkeste manitaya hediye almış * .
Ne hediye alcagini bilememek en sinir bozucusu kim bilir kaç gün düşüncez
Sevgilinin olmaması ya da böyle şeylerden uzak olması...
Ben G şıkkını seçtim pek önem vermem sevgililer gününe, sonuçta bir gün değil her gün önem vermesi lazım insanın sevgilisine..
insanın sevgilisi olmadığında o gün dışarı çıkmak zorunda ise biraz garip oluyor bence
Asil en sinir bozucu olan bir sevgilinin olmamasi.. :(
Başlı başına sıkıntı hediye sececen bide onu vermesi var benimki askerde napcami bilmiyorum
O gün arkadaş gurubuyla bir yerlere gitmişseniz, gruptan mutlaka yiyişmeyi abartan çiftler oluyor, sizin ilişkiniz çok tazeyse ya da öyle cıvık cıvık bir ilişkiniz yoksa gece size zehir oluyor :/
O yüzden insan sevmemek çok pratik bir çözüm... tavsiye ederim
Sevgilinizin olmaması ve Sevgililer Günü'nün saçma bir gün olması.
Mesajlara cevap vermezsen sevgilin olmaz tabi uhuhugu
%30 luk bir kesim sevgilim yok demiyor bari yok sevgiliniz alternatif olarak B seçeneğini seçseydiniz ben onu seçtim valla
öyle bir yaşantım varki hiç bir sevgililer gününde sevgilim olmadı :) :D
sevgililer gününde ergenlerin ellerinde çiçekle dolaşması bakın sevgilim almış gibi göstermeleri her sene olduğu gibi bu senede öyle olacak :(
Büyüyünce geçecek ablası
Gavur gunudur buyuk gunahtir kutlanmasi sikki eksik kalmis
Laaaa sen ne ayaksin
Çok gereksiz bir gün tıpkı yılbaşının kutlanması gibi... Biz noeli kutlamayız (Yılbaşı) bu bizim bayramımız değildir Türk olan kutlamaz özentiler...
sevgilim birşey almana kutlamaya gerek yok israf diyo
ne mutlu bana :D
B dedim. Çünkü öyle bir anlatıyorlar ki insanın sevgilisi yok diye ağlayası geliyor.
Sacma sapan gereksiz bir gun.. Zaten yildonumumuz var buna ne gerek var yani.
kutlamıyorz ama inadına tüm özel günlerde kavga ediyoruz :) E :)
F diyorum , nedense hep (aynı kişiyle) başıma gelen durum.
Bence en sinir bozucu olanı; sevgilisiz gecirmek olsa gerek
#V
"Sevgilime ne hediye alsam?" diye kara kara düşünmek.
En bktanı buydu be. Ne alsak. Allah tan yok ta derdim yok.
Öyle bir anlatıyorlarki sanki sevgilisi olan tek canlı yeryüzünde o var (:
:) :) :)
Çalışma arkadaşıma çiçek ya da hediye gelmesi ve bana hiçbir şey gelmemesi.
Ha birde, şu eleştiren insan modeli. :)
Kıskanç kbibihi
sevgililer gunune sevgilisiz girmekten daha sinir bozucu olan bir madde olamaz
her günü sevgililer günü olarak yaşamak varken yılda 1 gün neyin kafası?
Çalışma arkadaşıma çiçek ya da hediye gelmesi ve bana hiç bir şey gelmemesine üzülürüm. Biraz kıskancımdır ama kıskançlığımı kimseye yaymam. Bu senede bekar kaldık derim geçerim. :)
Benim sevgilim olsa herkes gibi o gun kutlamam hediye almam gideriz baska bir gun yiyip iceriz hem o gunku gibi dikkat cekmeyiz hemde siradanlasmayiz 😂
B ve C kimse kimseye karışmasın lütfen kutlamak isteyen gitsin kuytu köşesine istediği kadar yiyişsin sürekli eleştiren arkadaş da görüşlerini kendine saklasın lütfen toplumun buna ihtiyacı var.
sevgilimle 3 yıldır birlikteyiz 3 yıldırda öyle bir günü kutlamıyoruz aşırı gereksiz neyseki bu konudaki fikirlerimiz aynı :D. Bize hergün sevgililer günü yaa
En sinir bozucu şey; Bizzat Sevgililer Gününün kendisi.. Hakikaten sinir bozucu gergin bir gün..
Bu bunu sacma buluyorum seviyorsan ve seviliyorsan hergun sevgililer gunudur
Manevi gunlerimiz dururken boyle saçma sapan günlerin peşinden koşar bizim insanımız
baya bir zamandır bu günün varlıgını hısseder olmadıgım için herşeyine sinir oluyorum :D
Saçma, gereksiz bir gün olmasına rağmen hala kutlanıyor olması.
Sevgililer günü safsatasının en sevmediğim yanı, bu zamana kadar o güne özel olarak hediye alan birinin çıkmamasıdır.
Sevgililer günü bitmesine rağmen sevgilisiyle ne yaptığını bir hafta anlatan arkadaşlar..
Yani B seçeneği
Sevgililer Günü'ne dair en sinir bozucu şey sevgililer günü olması.
Herkesleşmeye gerek yok, sevgili sevgililer, herkesleşmeyin.
Her özel günde olduğu gibi Sevgililer Günü'nde de sevgili ile gergin anlar yaşamak hatta ayrılık noktasına gelmek
bir gün değil her gün sevebilmektir. Hergün hatırlayıp tebessümle bir buse verebilmektir.. Maddesel şeyler gereksiz:)
Vuuuuuu
Tecrübe konuşuyor ununubyvtvt
Sevgililer gününün uydurma olduğuna dair her sene ayrı hikaye üretiyorum.. :) Yalnız olduğumdan değil hani.. yaratıcı kişiliğim söz konusu... Valla bak..
.
"Bu sevgililer gününü de yalnız geçireceğim. Allahhım neden bir sevgiliim yok sanki? Keşke bir sevgilim olsa" diye ağlayıp kendisi sevgililer gününü bunalımli geçirdiği yetmiyormuş gibi bir de başka insanlarinda o gününü mahveden kızlar
en zor sinir bozucu durumda sevgililer gununde hep ayrilma konusuna kalma ve yalniz gecirme en sinir bozucu durum
Sevgilime ne hediye alsam diye uzun süredir düşünüyorum fakat bir gelişme hala yok...
sevgililer günü başlı başına bir saçmalık 14 Şubat tarihten silinsin :)
Hediye seçme sorunsalı :)) erkekler için seçenek çok az..
Her yerin kırmızı kalpler, peluş ayılar ve kırmızı güllerle dolması!