Eşim kumar oynuyor ama pişman olduğunu söylüyor?

Eşimle 1 yıldır evliyiz evlendiğimizin 2. Haftası benden bileziğimi aldı geri almak şartı ile borcu olduğunu söyledi. Sonrasında bahis oynadığını ve onun borcu olduğunu öğrendim. Kavgalar ettik aileler devreye girdi söz verdi yeminler etti oynamayacağına. Ben hamile kaldım sonrasında hamile iken sürekli parası eksik oluyordu maaşı eksik oluyordu ev kirasını zor zanaat veriyordu çocuğum için gardırop vs almak için biriktirdiğim parayı çantamdan çaldı ev aidatını ödememiş onu da yemin böyle böyle sürekli para arakladı benden ve yine yakaladım son 30 bin kalmıştı onu ödedim bu sondu dedi yine yeminler etti. Aradan 1 ay sonra eşim ben ailemin yanında ziyaretteyken sana herşeyi anlatıcam artık yalansız yanımda ol lütfen dedi ve yine oturdu konuştu 200 bin borcum var dedi. Birazı şahsi birine vardı birazı da çalıştığı şirketten çalmıştı. Benim 25 bin aylık gelirim var ve bir kaç ay ona yardım ettim herşeyden kıstım şahsi ihtiyaçlarımdan isteklerimden ev alışverişinden yani aylık en fazla 2000 lira gibi bi para ile evi çevirmeye çalıştım. Ev kirasını ödeyemedik alyans ve tektaşıma kadar sattım.2 gün önce eşimin telefonunu karıştırırken bahis uygulamasını gördüm ve o güne kadar hala oynamaya devam etmiş hala oynuyormuş. Biz bu durumu eşimin ailesinden saklamıştık. 1 ay önce doğum yaptım 1 aylık çocuğum var. Eşimi asla affetmiyorum artık ondan nefret ediyorum sadece çocuğumun babası olarak görüyorum. Gram güvenim kalmadı ayrılmak istiyorum ama çocuğumu düşünüyorum babasız büyüsün istemiyorum. Ben Mersinliyim eşim Diyarbakırlı ya benimle kalacak çocuk ya onunla. Bi yanım ayrıl çocuğunun rızkını yiyor ona iyilik bile yaparsın diyor bi yanım ayrılma çocuğuna yazık diyor. Eşimle asla geçinemiyoruz artık yüzünü görmeye bile tahammülüm yok nefes alması bile bana dokunuyor. Ne yapmam lazım nasıl bi yol izlemeliyim sizce

Eşim kumar oynuyor ama pişman olduğunu söylüyor?
Cevapla