Daha önce evlılık yaptım dıye flortlerım kıbarca reddediyor çok üzülüyorum?

Çocuğum yok çok kısa evli kaldım 10 ay kadar. ama dürüstçe söylüyorum dıye mı kaybediyorum bılmıyorum. kıbarca reddediyorlar ınsan kırılıyor üzülüyor neden bu önyargı? Bız boşandık dıye tekrar yuva kurmaya mutlu olmaya hakkımız yok mu?
Daha önce evlılık yaptım dıye flortlerım kıbarca reddediyor çok üzülüyorum?
Cevapla