Hollanda’da 87 yaşında vefat eden emlak zengini kadın, 16 evini kiracılarına "miras" bıraktı. Size miras kaldı mı?
Hollanda’da 87 yaşında vefat eden emlak zengini kadın, 16 evini kiracılarına "miras" bıraktı. pic.twitter.com/BIHZUE67U4
— Gusholder Haber Bülteni (@gusholderhaber) August 12, 2024
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
Bana miras kalmadı
Anneme halasından miras kaldı. Bana zamanında 15.000 tl gibi bir miktar vermişti😅 sene 2017 de. 15.000 de fena sayılmazdı hani😅 ikinci el araba almıştık 50.000 e hey gidi günler
Araba duruyor mu
İki kere model yükselttik
Hm para var o zaman 😄
Para var huzur var😜
Ne güzel bee😄
Parayla saadet olmaz diyorlar ama bilmiyorum
Önce sağlık sonra para olsun. Gerisi cepte
Aynen haklısınız
Yok kalmadı kalmasın
Ailem rahat mutlu yaşasın bana bişey bırakmak için kendilerinden kesmesin yeter
Evet iki şirket birde bu şirketlerin yanında taşınmaz mülkler arabalar araziler vs vs uzun uzadıya anlatmaya gerek yok
sözde müslümanlardan daha çok hayırsevermiş. bizim 5 vakit namaz kılan ev sahibi de kiraya 100de 100 zam yapsın ben kanun tanımam diye bizi tehdit etsin anca
Adı Müslüman
Lafa gelince gavur derler ama çoğu müslümanın yapmadığı şeyleri yapıyorlar bizim milletten canını al malını parasını alma 😂
Vay helal olsun gider ayak sağlam sevap toplamış. Bana her yerden miras var ama hepsi hayatta Rabbim uzun ömürler versin
Bizim dükkansahibide kiracımı nasıl ziksem diye 1001 takla atar aq
Bunu az önce gördüm. Çok güzel bir şey. İyi insanlar da var.
Kadıköy'de yaşlı bir teyzemiz evine ona bakan genç bir kıza bırakmışdı
Hollandalılarda iş yok. Boş boş şeyler yapıyorlar. İyilik mi yani bu
çokmuş bıraktıgı ev sayısı. kaç bin tane daha kaldı geriye?
Hayır bize babamızdan milyonlar kalmadı, biz sıfırdan en büyük olduk.
Ben genelde yetimhane , ögrenci yurtlarına , vb bagışlarım.
Bizim ülkede de mağaraya binlerce para isterler anca
Bize kalsa kalsa babadan borç kalır
anlayıp cvp vermişler miras kaldımı derken ne demek istedin anlamadım
Herkesin ev sahibi böyle olsa keşke 😂
Aferım be helal olsun
Yok ya bana bi şey bırakmadı.
Ben de bu sanstan istiom
Eh var bi fındık arazileri
yok hala bizimkiler hayatta
Kalmadı, ama kullanıyorum bölgeyi
Nerden baksan kral hareket. Bir de gavur derler..
Ben kiracısı değildim yok kalmadı
Nerde yaa öyle bı haber görmedim ben
Henüz kalmadı
Bize pek bir şey kalmaz bu gidişle
Kalmaz mı? Babam sağ olsun
Rahmetlik dedem sağolsun kaldı birşeyler
Aman mezara mı götürecek
Kim götürmüş ki
Bize ancak borç kalır
Daha değil
Aynen 2 tanesi bize düştü sjsjdjkd
Kalmış işte
evet kalmıştı
Vay anasını helal olsun
Dünya malının dünyada kalacağı gerçeği..
ben mirasyediyim
Nerdee
Hayir
Kalamadı
Kalamadı derken gitti mi bir dahakine yatıya da kalır ozaman 😅😅😅😅😅
Off şansa bak
Kalmadi
Gider ayak iyilik yaptı
Kalmadı ama kalıcak
Kral hareket