Eski esimin bu hamlesine nasil cevap vermeliyiz?

Eski esime yaz basinda mail attim, cocugu tatile ihtiyaci var, tatil masraflarini kizimin yarisini sen ode kizimiz seneye guzel baslasin yazdim. bana cevaben uzgunum ama olmaz, yalnizsin yazmis. Kizima da bir hafta sonra babasinin evinin fotosunu atip, bu ev ilerde sana miras yazmis.. kizim cebap vermemis. Kizimi da yaz boyunca aramadi mesaj bile tamadi ki ben tum gun isteyim kizimin evde yalniz sıkıldıgını biliyor. Ben de gittim dava actim. Nafaka davasi. Bunun bilgisi ulasti mi bilmiyorum ama bugun kjzima mesaj atmis, " seni cok ozledim, yaz tatili fotograflarini gonderirsen sevinirim " yazmis kalp emojileri koymus. kizim vevap yazmamis. eski esimin hayatinda biri var, ve kadin kizimla eski esimin iletisimini kopartmaya cabaliyor. Bu hamleler hep ondan. Ne yapmali simdi

Eski esimin bu hamlesine nasil cevap vermeliyiz?
Cevapla