FATURAM FAZLA GELDİ AİLEME NE DEMELİYİM?

bir 100 tl değil ama normalde 20 olduğu hâlde 46 tl gelmiş. Daha yeni paketimi aştığım için kavga ettik ve sürekli de aşıyorum. Bir daha asarsam paketimi iptal edeceklerini soylediler. Problem su; instagram hilesi yapiyordum takipci icin fake hesabima. Daha sonra reklam açıldı ve o sıra ekranı tamamen kapadı. Çarpı tusuna basarken reklam komple acildi ve reklam rehberimle alakalıydı. Rehberimde 0888 li bir numara var ve virüs gibi geriye kesinlikle çıkamıyorum. Baktıkça geri tuşuna açılıyor yine. Ben de aradım telesekreter ücretli vesaire derken kapadım. Ücretlendirme yapmış ve 13 lira mı ne kesmiş. Ücretlendirmede konuşma 5 saniye gözüküyor. Her neyse. Aileme 2 şey diyebilirim: 1-Parasını verip babama internet paketimi aştığımı söylerim çünkü hep int aştığım icin kavga ederim. Ve babam da biraz azarlar ama sonuçta parasini vermiş olurum elimden tek gelen şey. Ama kafaya takip hattimi arar ve müşteri hizmetleriyle konuşursa ve olayı bulursa kabak başıma patlar.
2-gerçeği söylerim ama çekiniyorum çünkü kim bilir neyin numarasıydı ve babam savunmaya çalışabilir öyle olursa daha da dibe batarım veya veyaa daha fazla azar bile yiyebilirim. Gerçekten ne olacağını bilmiyorum lütfen yardım ediiinnnnn
FATURAM FAZLA GELDİ AİLEME NE DEMELİYİM?
Cevapla