Sabah sabah deli saçması bişi yaşadım bugün. Lütfen yargılamayın işin iç yüzü çok farklıydı. Neyse dün ben mesaj atmıştım kadın sabah görmüş sonra aradı ben bi ilk anlayamadım falan orada kıyamet kopuyor. Sonra kadına anlattı sandım tamam ben anlatıcsm dedim sonra adam beni aradı tehdit etti seni öldürürüm zart zurt kadın da bıkmış gibi bu ilk vukuat değil sanırım delil peşinde bana mesajları atar mısın diyor yok bişi diyorum sonra adam benle konuşuyor kadın eşya toplayıp gidiyor falan saçma sapan bişiydi sabah sabah. Adam sonra bana diyor bahane ediyor galiba inan umrumda değil ama çocuğumu seviyorum görmeden duramam o yüzden, napalım konuştun da yapcak bişi yok bilmem ne
Mesajları silmiyormuş hiç silmemiş benim mesajları mal mı bu herif? Hem silmeyip hem yakalanınca bu kafa neyin kafası? Ne bu Allah aşkına
Mesajları silmiyormuş hiç silmemiş benim mesajları mal mı bu herif? Hem silmeyip hem yakalanınca bu kafa neyin kafası? Ne bu Allah aşkına
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
acemi çapkının hali öyle olur hepimizin geldi başına çok gençken :D zamanla öğrenir nasıl adam olunması gerektiğini umarım...
Ne acemisi 38 yaşında senelerin çapkını. Mesaj silmemek nasıl bir rahatlık
o baya salanaymış. ayrıca karısından korkan böyle aptalca şeyler yaşayıp yüzüne gözüne bulaştıracak adam yapmamalı...
Sende davada olabilirsin elinde kanıt varsa kadının eğer.
Elinde kanıt olduğunu sanmam benden mesajları istiyor ismimi soyismimi de soruyor
Bu kadın da kocasını bosamaz bak görürsün. Böyleleri asla bosamaz hemen affeder o adamı tekrar affedecek o adam işini biliyor biliyor geri gelecek oyuzden okadar rahat
Az önce aradı beni dedi ki pek savunulacak tarafı kalmamış falan. Kadın yemedi zaten ama bana da boşamaz gibi geliyor
Bu ne ahlaksızlık ya bu ne şerefsizlik bu ne hayasıxlıktır ya
Kadın boşanmaya giderse işin ucu sana da dokunacak.
Ben ne alaka dkdkkf
Yazışmaların bir kaçını ss aldıysa eğer onu mahkemeye sunacak.
Sunsun napayım ben mi evliyim kadınla? Adam beni tehdit etti ayrıca söylemeyim diye banane. Boşamaz ayrıca merak etme
Evet, doğru bilgi. Karşı tarafın düşürüldüğü durum sebebi ile.
Biraz araştırmak gerek ama doğru hatırlıyorsam sana da tazminat davası açma hakkı doğuyor ama yazdığın kadarı ile elinde kanıtları yok gibi.
Mesajlar varmış ya.
@düşünmektükenmektir O zaman sıkıntılı bir süreç ne yazık ki soruyu soran arkadaş da davaya dahil olacak.
Sana burdan bir mesaj var hâlâ anlamıyor musun. Uzak dur bu tür insanlardan. Git denginle takıl.
Biz ne diyoruz bu ne diyor aq
Üsluba bak terbiy. esiz. Hakketmişsin.
Yuva yıkanın yuvası olmaz derler
Ya ne yuvası aq karı bıkmış zaten adamın ilk vukuatı değil belli değil mi? Kadın bana ya söyle ben bıktım çünkü anladın mı dedi mesajları bana atar mısın diyor delil peşinde kadın bana diyor ki ya Murat için bunu neden yapıyorsun diyor neden susuyorsun diyor yani
Sen neden kendini kullandırdın
Sen niye bu adamlasin onu anlamadım o mu sarkiintilik etti
Yasadigin seyler hic normal degil nacizane tavsiyem bir psikolaga gorunmelisin sana onerebilirim🙏🙏
silah getirip vuracak
Abart
bu ülkedemi olursa olur bebegim
Ne anlattın bebeğim Sen şimdi bize
İyi olmuş boş ver adam düşünsün
Bence sen Allah in adını anma çok fazla
Ucuz kadin
acemi çapkın:)
Ne acemisi 38 yaşında senelerin çapkını. Mesaj silmemek nasıl bir rahatlık
yaw 38 yaşında olması acem i olmamasına engelmi :) acemi işte
Mesaj silmemek garip fazlasıyla
:) gevşeklik
Seni koruyamamis
Kim erkek mi? Mal bu gidip mesajları silmemiş hiç karı telefonu görünce korkudan silmiş aw kendi kendisinin ipini çekti
Sonrasında da seni korumamis. Duygusal olarak sana karşı bir şeyi yok mu bu adamın
Neyi korumamış ya paçayı kurtarma derdinde o. Neyle koruyacak ortada bişi yok diye yalanladıkya zaten.
Ben onu demek istemedim. Kendi hatası seni dahil etmemesi gerekir. Ama o karısının derdinde , yani o gidecek diye ödü kopuyor
Kanka adam karı toparlanıp giderken beni aradı dkdkkffkfkfk kadın gitti yine beni aradı kapatırken de neyse ararım gitti zaten hadi öptüm diyor 🤣 yani rahat rahat arar konuşuruz bu konuyu anlamında da demiştir de. Adamın öyle karı derdinde olduğunu sanmıyorum yani. Bildiğin delil atarım tazminatla boşar diye korkmuştur bu, inan delille alakalı değil çocuğum için diyor dönfkfkfkf aynen yedik
Ay kanka tekrar okudum orasını yanlış anlamışım. Ama senlik bir durum yok kendi halletsin onun sorunu sen yaslan arkana keyfine bak 😉
Tabi popo korkusundan da beni aramış olabilir de bilemiyorum ama arayıp kadınla konuşmamı istedi başta mal nasıl güvenebilirsin. Hadi aradım konuştum ama karşımdaki kadın canım değil ki anladı zaten çelişkilerden ve bana diyor ki onun için bunu neden yapıyorsun yani neden onu koruyorsun diyor kadın resmen
Peki bunu ben soruyorum sana neden korudun
Beni tehdit etti öldürmekle
Özür dilerim ama bunu yapabilecek biri olduğunu sanmıyorum
Yav kadın anladı zaten mesajı görmüş hadi mesajı geç adamın telefondan mesajı silmesi tutuşması zaten her şeyi açık etti. Başta benim de adamın arattığını sanıp kadına ötme noktasına gelmem falan. Kadın anladı zaten bu saatten sonra boşamazsa bil ki işine geliyor
Ayrıca adamın mesajları silmeme rahatlığı falan anladın mı var bi gariplik ya adam bazı mesajları kendi lehine çevirip tutuyordu o da olabilir
Bence de öyle , sen bu adamı seviyor musun
Bak bu aklima Gelmedi mantıklı , seni onun için kullanmış da olabilir
Valla bilmiyorum kadın da canım değil belli hatta ona yalan söylerken bile kendimi kötü hissettim ne yapacağımı şaşırmadım kadın da ben gibi sanırım ama hikayede en mağdur garip ama benim
Bende öyle düşündüm. Hatta üzüldüğüm kişi sen oldun
Bu kadın boşar mı sizce?
Açıkçası adamın duruşuna bağlı , yani adam dur demezse kadın gurur yapar gider
Az önce aradı beni dedi ki pek savunulacak tarafı kalmamış falan. Kadın yemedi zaten ama bana da boşamaz gibi geliyor. Adam da hayret kapatırken bana öptüm diyip duruyor
Neden bu kadar rahat? Böyle bir durumda daha temkinli bir arama yapmak gerekiyor. Aynı numaradan mi arıyor?
Bana mesajda artık bana yazma arama dedi s^^ktim belasını hadi bakalım ben Ötücem beklesin kadın açmıyor telefonunu başka şehirde zaten. Bana ailemi dağıtma noktasına getirdin yazmış mal mı ne bekle öteceğim
Yuh kafayı mı yemiş bu ne cüret
Böyle adilik mi olur
Hiç bir şey olmaz
Gel benimle ol
yedik yedik
?
Bosayacak
Hiç sanmıyorum o karı boşamaz
Haybeye gürültü yapıyor adama göz dağı veriyor
canım adam