Arkolarrrrrrrrr toplaninnnnn simdi yasadigim bir olayiiiii anlstiyorummmmmmm?

Ben bir arkadaşımda yatidatim ama evinin bahçesine başka tek salonlu bir oda koymuş böyle uzun ve geniş sonra o uyudu ama ben uyurmuyum aslaaaas uykum gelmiyor sonra lavaboya gitmek istedim ama o uyuyor napayım bende kapiyi açmaya çalıştım ama açılmadı😀 ama arkadaşımı uyandiramam ki çünkü çok kizar🥺 bende onlarin o tek odalı odanin penceresinden atladim pencerede sis yok bende atladim ama lavabolari da ışık yok🤫 bende telefonu almaya geldim yine odaya girdim telefonu aldim sonra yine korktum odaya girdim pencereyi kappatim pencerenin onundaki o seyler var onlari da getirdim perde değil o çekilen seyler sonra aklima telefonum geldi bahçede unutmuşum😐 bende yine bahçeye atladım telefonu aldim geldimmmmm

Güncellemeler
1 yıl
Arkolarrrrrrr Hanginizin aklindan pencereden atlamak gelirdi ki ama benim aklima geldi 🙌🙌🙌🙌🙌
Güncellemeler
1 yıl
Arkolar mesele lavabo değil mesele biraz macera yani pencereden atlamak 👀👀👀 çok heyecanliiiiii
Arkolarrrrrrrrr toplaninnnnn simdi yasadigim bir olayiiiii anlstiyorummmmmmm?
Cevapla