Duanın Arapça ve ya Türkçe yapılması kabülünü etkiler mi?

Toplumda böyle bir algı var, duayı Arapça yapman gerekiyormuş gibi. Mesela "Rabbi yessir velâ tuassir Rabbi temmim bi'l-hayr" duası bir işe başlamadan önce yapılır ve anlamı Allah'ım işimi zorlaştırma kolaylaştır demektir. Direkt böyle Türkçesini okuyunca Arapça kadar etkili olmamış mı oluyor?

Bence alakası yok sizce peki?

Duanın Arapça ve ya Türkçe yapılması kabülünü etkiler mi?
Cevapla