Herkes beni kullaniyor kimse samimi arkdaslik kurmuyor?

kendimi her konuda dışlanmis hissediyorum kimse beni sevmiyor değer vermiyor kimle arkdas olsam beni kullaniyor artik halim kalmadi kimse kötülüğümde yok baska insanlara bakıyorum sanki Allah da beni sevmiyor her konuda şansizim ne üzülcem şaşırdım baska insanlara bakıyorum cok mutlulular ben herkesn kazik yiyiorim

Herkes beni kullaniyor kimse samimi arkdaslik kurmuyor?
Cevapla