Nişanlım çok yemek seçiyor ve ben artık katlanamıyorum?

24 yaşındayım ve nişanlıyım. Nişanlım ile aynı yaştayız ve üniversite arkadaşıyız. Birbirimizi seviyoruz, ailelerimiz iyi anlaşıyor ama yemek konusunda öyle bir sorun yaşıyoruz ki ben artık dayanamıyorum.

Şimdi iyi okuyun, kendisi hiçbir çorbayı içmez. Yoğurt yemez, ayran içmez. Et ve sebzenin beraber olduğu yemekleri yemez. Sulu yemek yemez. Domates olan salata yemez. Sebze yemeği de yemez. Zeytin, reçel gibi kahvaltılıkları yemez. Kaşar peyniri dışında peynir de yemez. Ben yemek yemeyi seviyorum. Yemek yapma konusunda ise adam akıllı ne bilgim ne yeteneğim yoktu.

Birbirimize çaba göstermeye söz verdik. Ona sabahları krep, patates kızartması, poğaça, tost yapmayı öğrendim. Akşam da mantarlı ve domatesli tavuk sote yapmıştım. Sadece tavukları yiyip gerisini ayırmış. Babaannem hamurişi yapmış. Sevmedim diye yemedi. Her Allahın günü bu ne yiyecek diye çıldırıyorum. Sevmese bile en azından birkaç lokma tadına baksa ölecek mi? Uğraşmışız o kadar. Kaynanam zaten çocukluğundan beri ona ayrı özel yemekler yapıp duruyor. Kaynanama gidince de bana yaptığını sana yapmaz diyor. Oğlunun yediklerine karışmamı istemiyor onların evinde. Annesinin evinde istediğini bırak yesin diyor kendi evinizde yap yapacağını ister yer ister yemez diyor. Zaten çocuğunu böyle yetiştirdiği için sorun böyle.. Dahası bulaşıklara falan yardım da etmez midesi kalkarmış. Benim de kalkıyor gerçekten kustuğumu da biliyorum bazı bulaşıklarda ama her şeyi makinaya atamayız ki biraz olsun yardım etmez mi insan?

Bugün tartıştık, çabaladığını görmüyormuşum. Çabaladığın buysa hiç yapma dedim artık. Çünkü çabalamıyor? Ben mi çok agresifim çok tahammülsüzüm diye düşünüyorum. Evlenirsek ben onun annesi olmak istemiyorum, kendi çocuğuma annelik yaparım. Çocuğum ilerde yemek seçince ee babam da yemiyor demeyecek mi?

Annesi çok güzel yemek yapıyor Allah var. Yaptığı yer yemeği oğlu (nişanlım) o kadar eleştiriyor ki kadın kendisini zirveye taşımış. Bir de övünür gibi her şeyi yiyebilsem gurme olurdum diyor.

Sorun bende mi? İnternetten tarif bakıp deniyorum ama yediği seçenekler hem çok az hem de hep aynı şeyleri yemek gerçekten çok anlamsız. Ne yapacağımı artık bilmiyorum. Sizce ne yapabilirim?

Güncellemeler
1 yıl
Nasıl yemek yemeyi öğreteceğiz buna ya?
Nişanlım çok yemek seçiyor ve ben artık katlanamıyorum?
Cevapla