Sevgilim çok yemek yiyor. Benim tabağımdaki yemeği bile yiyor. Aç kalıyorum onun yüzünden. Ne yapmam gerek sizce? Ayrılayım mı?

Sevgilim çok yemek yiyor. Benim tabağımdaki yemeği bile yiyor. Aç kalıyorum onun yüzünden. Ne yapmam gerek sizce? Ayrılayım mı?
Sevgilim çok yemek yiyor. Benim tabağımdaki yemeği bile yiyor. Aç kalıyorum onun yüzünden. Ne yapmam gerek sizce? Ayrılayım mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Bugün tartıldım. Sevgilim yüzünden 10 kilo vermişim. 😨 Yakında iskelet olacağım. 😢
Sevgilim çok yemek yiyor. Benim tabağımdaki yemeği bile yiyor. Aç kalıyorum onun yüzünden. Ne yapmam gerek sizce? Ayrılayım mı?
Cevapla