Dijital çağda yaşadığımız dönemde sizce sosyal medya platformlarından kaliteli olan ınstagram kapatılması diğer platformlarada yansır mı sizin için etkisi ne yönde oldu ve artık dijital özgürlüğümüz bile yokken insanların artık e ticaret ve sosyalleştigi bir ortamda bu dönemde bunların olması siz nasıl karşılıyorsunuz?
"Lütfen siyasete girmeden soruyu doğru anlayıp ona göre cevaplayınız?"
Sizce sosyal Medya platformlarından "Instagram" erişime kapatılması sizce doğru bir karar mı ve nasıl değerlendiriyorsunuz?
Instagram’ın erişime kapatılması, sosyal medya ve dijital haklar açısından tartışmalı bir durum. Bir yandan, bu tür kısıtlamalar kullanıcıların gizliliklerini korumak veya güvenlik tehditlerini engellemek amacıyla oluyor ama keyfi uygulamalar da var. Ama bence, diğer yandan, ifade özgürlüğü ve bilgiye erişim hakkını aldığı düşünülüyor. Ben zaten Instagram Facebook gibi hesapları kullanmıyorum benim için fark eden bir şey olmadı ama insanların beynini uyuşturduğunu ve gereksiz bağımlılık yaptığını biliyorum.
Ben Instagram'ı nadiren kullanan biri olarak fazla garipsemedim ama bir çok insan bu mecrayı haberleşme veya iletişim aracı olarak da kullanması bakımından olumsuz etkilenmiştir
Şahsi olarak baktığımda beni etkilemedi. Ancak e-ticaret yapanlar için üzülmedim değil. Saçma bir durum. Daha ahlaksız olan tiktok dururken instagramın kapatılması.. neysem
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Sizce sosyal Medya platformlarından "Instagram" erişime kapatılması sizce doğru bir karar mı ve nasıl değerlendiriyorsunuz?