Bazıları, sabahtan akşama kadar instagramda gelindiği için sorun yaşamış olabilir 😅 Var mı sizde bi değişiklik, var ise n'oldu?

Bazıları, sabahtan akşama kadar instagramda gelindiği için sorun yaşamış olabilir 😅 Var mı sizde bi değişiklik, var ise n'oldu?

Oğlum nasıl pek bir şey değişmiyor bu insanları anlamıyorum ne güzel kafa dağıtıyorduk tik tok gibi kötü şeyler çıkmıyordu benim karşıma o kadar açılmasını istiyorum ki istediğim merak ettiğim kişileri görebiliyordum şimdi göremiyorum farketmeyenler kapatılmasını isteyenleri bu yüzden anlamıyorum kapatilacaksa tiktok kapatilsaydi umarım instagram açılır
Tiktok daha fazla kullanılıyor garip şekilde
günün 24 saatinin tamamini Instagram reels izleyerek geciren birisi olarak ben derinden sarsildim.
Üzülsem mi, sevinsem mi bilemedim 😅
Kullanmıyorum ki doğru düzgün.
Kullananlara yazık oldu desene
Cevap
10Cevap
Benim tek sosyal medyam burası.
Hayır ben zaten burada takılıyorum. instagrama gitmiyorum
Tercih meselesi
Selam,
Hayır, güncel hayatımda yeterince yoğunum.. Instagram aradığım bı sosyal mecra değil... varlığı yokluğu bir benim için..
Vaav, bu güzel
Bazen vpnle girmeye üşeniyorum tiktokta daha fazla zaman geçiriyorum o yüzden
Tiktok hiç kullanmadım, ama bu konu tiktoka yaradı
Vpn var bende gene giriyorum ama kimse yok story atan falan sıkılıyorum
Story atan ve story'i gören kimse yok 😅
KS deydim hala da burdayım, çakmışım instaya 😆😂😂
Aa çok ayıp...
İnstagram kapanınca millet film, kitap hobilerine yöneldi bende buraya eyvahlar olsun😁
Hiç güleceğim yoktu 😂 umarım özellikle sizin için açılmaz
Umarım diyelim o halde :-)
Evet, önceden instagrama daha sık girerdim şimdi KS ye daha sık giriyorum
Ne değişti ki
Evet işte bu değişikliğe sebep oldu başka bir şey değil
Zaten yutupcuydum daha da yutupcuydum daha daha dahaaa ahhsjd
YouTube'cu olmaya devam da edeceksin diye düşünüyorum ama doğru mu ki 😅
Üzülmüş olmasınlar, çok ayıp 😅
Eksikliğini hissetmiyorum. Sevgilimle konuşuyordum ama WhatsApp'tan da konuşuyoruz o yüzden sıkıntı olmadı benim için.
Hayır ama insan izleyecek küçük videolar ariyor bi eli uygulamaya gidiyor
Vpn mecburi gibi bu durumlarda
Sjjsjs kullanmadım yaa
Mesela hangi uygulamaya 😅
Ne diyon acep?
Anlamadim galiba, Instagram uygulamasina girmek istiyor ama girsem de açılmiyor diyorm.
Vpn kullanmadim girmek için diyorum. Bu. 🙄🙄🙄
Özel mesajlarının kapalı olması ne kötü 😅
Ben de vpn kullanmaktan üşendiğin için başka uygulama kullanıyordun gibi anladım
Ne alaka? Öyle bir şey söylemedim
Ben diyorum. Özel mesajların açık olması halinde gerekmesi halinde açıklama yaparım sebepli.
E ticaret kısmında çok büyük sorunlar ortaya çıktı. Müşterilerim ulaşamıyor bana
Seve seve yardımcı olabilirim. Dilerseniz yedek bi iletişim numarası alıp, whatsapp linki üzerinden ulaşım sağlansın.
Artık elime telefon almıyorum alıncada sinir olup bırakıyorum teşekkür reis
Çok iyi ya başkan
VPN çok sakıncalı ama girmeden duramıyorum 🥲
Haklısın
Olmadı, zaten yoktu ki silmiştim uzun zamandır.
Benim de silmem gerekiyor galiba
Yooo daha az giriyorum sosyal medyaya
Güzel bence
Pek bir şey değişmedi
Aktif olmayanlar için öyle 😅
Aynen
Yok ben pek girmiyordum zaten
Doğrudur
Hiç etkilemedi. Zaten yok bende.
Yanıt verenlerin de yokmuş hep
Ben de son bi ayda maksimum bi buçuk saat giriyormusum, bi gün hariç 😅
Sosyal medya kullanmıyorum bir tek burası var
En iyisi
Hayr ben KS yi seviyorm sadece
KS'nin gözü yaşlı bu görüşü gördükten sonra
Haha
Bu gün bunu yasaklayan yarın İnternet keser
Açılmasını bekliyorum
Yakın mıdır sence
Açılır
Tamam bakalım, umarım açılır
Olmadı
Umarım olmaz
VPN ile giriyoruz
Ben de öyle
zaten Instagram kullanmıyordum
noooooo
Are you sure
Olmaz olur mu
Mesela?
Vpn olduğu için değişiklik olmadı 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?