Kendilerine değer verilmemesine hoyrat davranılmasına göz yummuşlar.
Şimdi mesajımıza 1 saat geç yazdı diye hayırdır çekiyoruz.
Kendilerine değer verilmemesine hoyrat davranılmasına göz yummuşlar.
Şimdi mesajımıza 1 saat geç yazdı diye hayırdır çekiyoruz.
Sen eskileri nereden bileceksin.
Eskiden insanlar sevklerini dile getiremeselerde sahip çıkarları. Hoyrat davranılmasını göz umduğunu iddaa ettiğin o kadınların Kocaları hayatlarını hiçe sayıp Ailesini geçindirmek için çok af edersin Kı.. çından ter damlıyordu.
Gün yüzü doğmamış Koca Yiğit Adamlar vardı kendini Ailesine feda etmiş, yememiş, içmemiş, giymemiş giydirmiş.
Sizleri daha evlilik nedir, gerçek bir yuva kurmak nedir, aile nasıl ayakta tutulur nedir biliyormusunız.
İnsanların evi olmadan Yuva hayali kurup bir nesil yetiştirdik. Şimdikiler lüks evlerde yetişip çocuk bakamıyorlar bir de kreşe veriyorlar, başkalarına baktırıyorlar. Buna da annelik diyorlar. Vay be ne güzel bir hayat öyle ya...
Emek vermeden Yuva kurmak öyle ya ne güzel bir hayat. O beğenmediğin dönemde ki insanların parayla pulla işleri mi vardı da Gecesini gündüzünü Ailesine adadı.
Asıl bu dönemde bazı Kadınlar hariç Kendinize hâle sokuyorsunuz
Eski ile şimdiyi kıyaslayacak olursan eski adamlar gerçek severmiş sevdiğini söyleyemezmış ama kalbinde saklarmış aşk oldu mu kaçamak da yapmazmış aldatmazmış
Şimdikiler ?
Kaçamak yapıyor kendi yatağında yakalamasına rağmen evliliğine devam eden kadın tanıyorum ben. Kızın öz annesiyle yatmasına şahit olmasına rağmen hala o adamla birlikte. Bazen bazı şeylere mecbur kalıyorsun bu hayatta tahammül sizde yok kadınlar diye çoğunluk kullanmayan herkes bi siz değil be bacım siz gibi olsa hayat daha da zor olur
Cevap
7Cevap
Çünkü kimse kimseyi sevmez
Caresizlermis. Baska seçenekleri yokmus. Çalışıp kazanmıyorlarmis. Muhtaclarmis. Ama mutlu değillermiş 😊
Tahammülkar değil mecburlarmış. Şimdi mecburiyet yok. Sosyal medya ile seçenek çok.
E iste teknoloji gec geldi. Ve bu topraklardan cikmadi. Sanssizlik.
Çünkü para mücevher mal mülk ve statü veriyordu erkek. Şimdi verdikleri tek şey sinir stres ve saç dökülme sorunu
Ne mal mülk vermesi kanka getirdiği 3 kuruşun lafını yapıyordu. Şimdi erkekler kesinlikle daha iyi
Anadolu insanı olarak mı düşünecektik? Pardon jdjdjdj ben o kadar çok Avrupa tarihi çalıştım ki aklım Dük, kont vesaire soylu sisteme gitti jxjdjdjdjjdjdjdjd
Yokluk bacım yokluk hayırdır çeken kıza karşı 1 saat dil dökmemiz lazım yoksa başka alternatif yok. Eskiden görücü usulü olurdu zaten
İyiki de şimdiki dönem kiziyiz valla
Aynen özelikle Türk kızları her zaman dua etmeli bu ülkede oldukları için
Bence eskiden kadınlar daha oturaklıydı şimdi bedenleride ruhlarıda ortada ve erkeler doymuyor
Kadınların her türlüsünden uzak dururum. şeytan hepsi.
Mecbur kaldıkları için
Krospspc devir değişti
çok kötü oldunuz be
İyi b. K yiyon
Nerden şov nereye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?