Kadınlar neden bu kadar tahammülsüz?

Sevgilimle sabah konuştuk. Bu gece beraber olacaktık. Akşam geç saatlerde buluşalım, dedi. Saat kaçta, diye sordum. Akşam geç saatler de işte, diye cevap verdi. 3 saat önce yazmış, hadi gel, diye.. 1o dkk sonra mesajını okudum. Bi baktım engellemiş. Bir de trip mesajı atmış. Neden yoksun, diye. Ya saat sordum söylemedin. Nereden bileyim senin o an mesaj yazdığını. 10 Dkk geç baktım işte telefona.. Bari 1 saat bekleseydin. Şimdi sap gibi ortada kaldım.

Kadınlar neden bu kadar tahammülsüz?
Cevapla