Bu anteplileri sevmeyen bir benmiyim ya?

Çok yobaz zihniyetli oluyorlar kadınları varoş erkeklerinin geneli pasaklı oluyor işim gereği antepte çok bulundum her defasın da antepte yüz kişiden nefret edip döndüm haksızmıyım şehirde yobazlık çok hakim verdikleri partide belli 😒
Bu anteplileri sevmeyen bir benmiyim ya?
Cevapla