Ben ve eş adayım çok kırgınız ama aileme bu durumu anlatamıyorum?

Düğünüm var başka şehirde iş arkadaşlarımdan tutun da herkes katılacak kalabalık bir düğün olacak. Babamla annem başka şehirde. O şehirde de kına olacak. Babam düğüne gelmiyor. Sebep te şu babam yeni dükkan açtı. şu an çok iş var bu kadar işi tepmek olmaz allah cezalandırır zaten kına burada olcak burada katılcam dedi ve biz kirada oturcaz oturcağımız ev bodrum katı. Babam bilmiyor. Annem de babanı gelmesi için ikna ederdim de evi görecek şimdi ev güzel değil dedi. Çok kırgınım aileme eş adayım da öyle. İkimiz çalışıp ailelere yük olmadan tek başımıza her şeyi yaptık kimseye yük olmadık. Maddi bir beklentimiz olmadı. Takacakları takıyım bile ben aldım verdim onlara. Sizce ben mi onlara haksızlık ediyorum. Annemle konuşuyorum bu konuyu beni haksız görüyor. İşleri tepsin mi diyor. Sizce?

Ben ve eş adayım çok kırgınız ama aileme bu durumu anlatamıyorum?
Cevapla