Güncellemeler
1 yıl
bunu pahalılık adına vurguladım. yoksa para önemli değil. sağlık önemli
Güncellemeler
1 yıl
bu harcadağım para özel sigortamın karışladığı paranın dışında ki o da çoğunu karşıladı
iki gündür safra atağı ile praya buraya gidiyorum. iki farklı hasteneye koşturdum. özel ikisi de ama gafta sonu diye birinde ultrason yoktu, sadece ağeı kesici vitamin vs serumu yapıtlar. diğeri de yine aynı şekilde serumlar verdi ve ultrason yaptı. işlemler bu kadar. bir de taksi parası var ki her binişte 500e yaln para çıktı ataşehir pendik arası. toplam 14 belki de 15 bin civarı para gitti özel sigortam olmasına rağmen. özetle pahalılığı daha iyi hissettim, net hissettim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Özel hastaneler doğru düzgün tedavi etmiyor. Veznede parayı alana kadar, iyiler! Sonra umursamıyorlar! 🤷
o dandik özeller için geçerli.
Gider bu pahalılıkta
para su gibi gidiyor. hele de taksilerde
Ben bu yüzden taksi kullanmıyorum
ee acil durumlarda mecburum. araba yok maalesef. Ehliyet olmadğı için almadım da
Ben acil durumu da mecbur kullanmıyorum
safra atağı çok başka bişey
Nerde yaşıyorsun il olarak?
İstanbul
Ben de İstanbul , hangi ilçe?
ataşehir
Hmm ben de avcırlar , kaç yaşındasın peki?
Hangi hastane
yeditepe ve memorial. ikisine de gittim. gayet iyi hasteneler ona laf yok.
Geçmiş olsun gerçekten çok pahalı
özel sigorta da ciddi karşıladı bu arada.
Özel sigorta eşki işimde vardı. Gerçekten çok iyi bir doktor
Bu yüzden özel sağlık sigortası.
bu yazdığım rakam özel sağlık sigortasının karşılağının dışında giden. tam kapsama allyans var
Bizimkide acıbadrm sigorta ve 1 lira bile ödemedim hiç ailede kimse ödemedi
işlemler de önemli. tam kapsayıcı sigorta da öyle hepsini kapsamıyor. örneğin serumlardan biri zaten 4200 tuttu. sigorta 3bine yakın bi kısmını karşıladı. yani yüzde yüz karşılamaz zaten
ha basit bi işlem yapılmıştır sende belki o zaman olur
Bir yanlışınız var basit işlem 2 ay önce endoskopi yapıldı anestezi verildi midem yıkandı ve serum yedim hiç para vermedim aylık 15 bin liraya yakın para ödediğimiz sigorta bunları karşılsmsyacaksa ne anlamı var
o kadar ödenen sigorta bilmiyorm. benimki alyans ve aylık 5 bin civarı para kesiyor maaştan. ama kaç yıldı oldı dersen, ohooo çocukluğumdan beri var
Babama 25bin ödüyoruz 😂😂😂 benim yaşım genç diye 10-15 bin civarı
neden o kadar yüksek yahu. hiç böyle bi sigorta duymadım.
Bilmem ama babamınkinde her ay check up var
Özel sigorta birşeye yaramadi mi
özel sigorta ciddi karşlısı o olmasa belki iki katı çıkardı.
karşıladı
Meslek ne senin
şu an çalışmıyorum neden sordun
Özel sigorta deyince
o benim çocukluğumdan beri var. babam kendi yaptırdı hep.
Anladım. Böyle babalar da var
tabii ki canı sağolsun her zaman.
Eyvallah