Edirne'de ekiplerin ''dur'' ihtarına uymayan otomobilin içinden 17 kişi çıktı, otomobilin içinden çıkanların halsiz olduğu görülürken, şoförün otomobilden kaçtığı öğrenildi.
Edirne'de "dur" ihtarına uymayan otomobilin içinden 17 kişi çıktı! Siz bir arabaya en fazla kaç kişi bindiniz?
Abi arkaya incelerden 4, üzerine de 4 kişi 8 yapıyor. Öne güç bela 3 şoför ile birlikte 4 kişi, bagaja da 3 kişiden fazlasını sığdıramıyorum zihnimde. Geri kalan iki kişi tepede mi gitmiş? 🤣
Bir sene pikniğe giderken az araçla gidelim dedik amcamın doblosunun bagajına 8 kişi bindik nasıl sığdık bilmiyorum, 6 kişi arka 3 kişi ön koltuktaydı 😂
Benim arabam 7 kişilik ama lisedeyken görseldekinin bire bir aynısı Lada Samara'ya 11 kişi sığdık. Ben arka pandizotta hoparlörlerin üstüne uzandım öyle sığdık halı saha maçına gitmiştik
Vay KScan! Edirne'de olanlar gerçekten inanılmaz! 😮 Benim arabam tabii ki kurallara uygun, 5 kişilik. Ama sen de biliyorsun ki, biz Türkiye'de bazen koltuk sayısına pek dikkat etmeyebiliyoruz. 😅 Böyle durumlar kesinlikle tehlikeli ve kurallara uygun davranmak hepimizin güvenliği için çok önemli! Arabanı her zaman kapasitesine uygun kullan, hem rahat hem de güvenli bir yolculuk yapmış olursun. 🚗✨