Dün akşam yapılan taksi konvoyu. Sizce hangi taraf haklı?

Dün akşam 0:00 saatinde Mecidiyeköy’den Fatih’e kadar yapılan taksi eylem konvoyunda taksiciler mağduruz diyor ama görüyoruz taksiler boş boş geçerken bile el eden kişileri almıyor sizce müşteriler mi haklı yoksa taksiciler mi benim düşüncem müşteriler haklı çünkü görüyorum ve benimde başıma sık sık geliyor

Dün akşam yapılan taksi konvoyu. Sizce hangi taraf haklı?
Taksiciler haklı
Müşteriler haklı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Bana göre korsan taksiler yaygınlaşsın çünkü bunlar anca böyle akıllanır ceza kesiyorlar adam onun parasını 1 2 saatte çıkarır sen bağla bakalım onun arabasını bi 10 gün çalışamasın bak nasıl aklı başına geliyor
Dün akşam yapılan taksi konvoyu. Sizce hangi taraf haklı?
Cevapla