Hayatımı çok seviyorum ayyyy noldu bana böyle?

Ergenlikte depresyondan çıkamıyordum ama şimdi çok mutluyum 🥹🥰

Tek yaşıyorum işe bisikletle gidiyorum eve gelince kuşlarımla ilgileniyorum sonra puzzle yapıyorum netflix izliyorum sonra anne babamı özlersen çat diye onlara gidiyorum geceyi orada geçiriyorum

hiç arkadaşım yok kafam rahat insanlar fazla uğraş gerektiriyor herkesle iyi anlaşırım ama yakın arkadaş olmam sadece kendime odaklıyım çok mutluyum sade stressiz yaşantım var bakkala gidiyorum yoldan yanında geçtiğim herkese merhaba iyi günler diyorum bazıları suratsız olsa da kendimi mutlu hissediyorum yipiiiiiii

Hayatımı çok seviyorum ayyyy noldu bana böyle?
Cevapla