Neden kâinatta tek bir ilah var mesela 3-4 tane ilah olsa herkes kendi dümyasını yaratmıs olsa olmazmıydı biri bana açıklaya bilir?

Neden kâinatta tek bir ilah var mesela 3-4 tane ilah olsa herkes kendi dümyasını yaratmıs olsa olmazmıydı biri bana açıklaya bilir?
Cevapla