Hristiyanlar ''tanrı 3'tür'' derlerken, neden Hristiyanlık ''tek tanrılı dinler''den sayılır?

İsa tanrıdır. Kutsal ruh tanrıdır. Ve, tanrı tanrıdır. Yani ; Tanrı tektir. Ve tanrı üçtür. Aslında bu üçlü birdir. Fakat bu üçünden birini kabul etmezsen imansız olursun. İsa oğuldur. Fakat İsa tanrıdır. İsa hem tanrı, hem insandır. Fakat tek kurtarıcı İsa'dır. Havarilerin yazdıkları İnciller İsa'nın ayetleridir. Fakat ayetler yalnızca tanrıdan gelirse ayet olurlar. Malum ülkemizde medya Türkiye'de inancımıza kültürümüze aykırı ne varsa özendirirken Hristiyanlığı biraz yakından tanımak istedim. İşin içinden çıkabilen var mı? Bir Müslümana kafirlerin özel ve kutsal saydığı bir günü kutsamak ve buna göre amel etmek şirk iken özenenler ne bahane bulacak?
Hristiyanlar  ''tanrı 3'tür'' derlerken, neden Hristiyanlık  ''tek tanrılı dinler''den sayılır?
Isıs kibele matar bereket tanrıçası inancının Meryem ana olarak geçirildiğini düşünüyorum.
Mesih tanrı Horusu vaftiz eden tanrı Anibus benzerliğinden mitoloji dini olduğunu düşünüyorum.
Pagan kültürünün melezleşmiş hali olduğunu düşünüyorum.
Hristiyanlığın semavi, ilahi, İbrahim'i ve tek tanrılı bir din olduğunu düşünmüyorum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Allahın huzuruna çıktığında hangi Allaha hesap verecekler kaçıncı tanrılarına?
Hristiyanlar ''tanrı 3'tür'' derlerken, neden Hristiyanlık ''tek tanrılı dinler''den sayılır?
Cevapla