İlki ve şimdi insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Mesleğim Sosyal Hizmetler olduğu için bir sürü varka insanların durumunu görüyorum en ufak sorunundan en uçuk soruna kadar şiddet görenler narsistler sadist sapıklar takıntılı olanlar 2 ay içinde karşı taraf ciddi değil diye oldurulenler 2/3 yıl arkadaşının abisi tarafından istismar edilenler bir çok şey var bu yüzden her şeye şüpheyle bakar oldum o yüzden de uzak duruyorum insanlardan inşallah mesleğim yüzden daha çok paronayak olmam ama sonuç her kes potansiyel katil veya sapık gibi gelmeye başladı 😅
İlki ve şimdi insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla