Karı, kız olmasa, hayat sıkıcı olmaz mıydı?

Çoğu arızalı da olsa onlar sayesinde kuyruğu dik tutuyoruz, dii mi 😉

Karı, kız olmasa, hayat sıkıcı olmaz mıydı?
Karı, kız olmasa, hayat sıkıcı olmaz mıydı?
Cevapla