Çoğu arızalı da olsa onlar sayesinde kuyruğu dik tutuyoruz, dii mi 😉

Çoğu arızalı da olsa onlar sayesinde kuyruğu dik tutuyoruz, dii mi 😉

Kadınlar da sizin sayenizde kuyruğunu dik tutuyor nereye kadar dedikodu kadın kadına bı yerden sonra bayatlar o arada cilve naz kas göz iyi geliyor hormonlar düzeliyor 😅
Olmasa bir nisa, ne olurdu acep şu garip azelcana, ihtimaller olmasa, kim bakardı ficuduna? Bakım bakım dedikleri dert, çilesi çok ha bire sorun ve detay zınglatması dsha büyük sorun ama olmasa olmazdık bu kavga.😂
Avcı olmanın dayanılmaz çekiciliği var olma sebebimiz onlar...
Çok haklısın 😂
Yani sonuçta bu hayat karşı cins olmadan çekilmiyor 😂😂
Tövbe estağfurullah ne kadar haklı bir düşünce 😂😂
Cevap
13Cevap
Hayır olmazdı eskiden yoktu zaten gadası 2000 dönemlerde pek karı kız muhabbeti olmazdı
Emin misin gadası?
gelecekten bir kesit hahahah
Hahahahha evet. Yoksa kimin egosu tatmin edilecek :P
Biz olmasak ne yapardınız acaba siz ölürsünüz ölür😂 gaylar basar etrafı, tek muhabbet spor, siyaset, araba gün mü geçer
hayatı çekilmez hale getiren bir yaşam formu onlar. onlar yokken çok daha huzurluyum
Bende erkekler olmasaydı çok sıkılırdım sjsjdsdh
👌👍
Özür dilerim, ama eğer yaşın doğruysa o yaştan sonra kuyruğu dik tutsan ne olur, tutmasan ne olur? 😁
Yok, istemem.
55 yaşında sincap kuyruğundan mı bahsediyorsun amca 🤣
Benim için fark yapmazdı çünkü reelde olmadığı için tek gördüğüm karı kız bu sitedekiler.
Erkekler kadınlar olmadan yapamazdı
Iki tarafı da sıkardı, iyi oldu böyle 🤭
Evet s! kicek birini bulamazdınız
Olmazdı diye düşünüyorum
Olurdu
Yaşayamazdım.
gay olurdunuz fenami olurdu
Hay olmazdım 31 e devam @someonecall911
Gay olmam
Aynn
Olsa da sıkılıyon olmasa da
Olmaz
Hayır
Olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?