Neden çevremdeki bazı insanlar iyi olarak kendini tanıttığı halde aslında çok yetersiz?

Çevremde çok yakınımda bildiğim 6-7 kişi var ve kendilerini çok dindar ve kusursuz olarak tanıttıkları halde enerjisel olarak iyi bir vibe vermedikleri gibi fizikleride iyi değil, kitap okumayı bilmedikleri halde, sosyalliklede araları kötü, diksiyonlarını kullanmayı bile bilmiyorlar ama ben sorduğumda kendilerini dünyanın en iyi insanı olarak tanıtırlar maddi olarakta çok yetersizler ama farkında bile değiller bu insalarla aynı kanı taşımak gerçekten üzüntü verici
Neden çevremdeki bazı insanlar iyi olarak kendini tanıttığı halde aslında çok yetersiz?
Cevapla