Neden bu kadar yetersizim neden böyleyim kişilik analizinde iyi olanlar ya da yorum yapmak isteyenler bakabilir mi?

Öncelikle ben Büşra

Buraya gerçekten uzun zamandır kendimi sorguladığım bir şeyi anlatmak için üye oldum. kimseye bunu anlatmak istemiyorum yabancı insanlara anlatmak daha kolayıma geliyor acısını tatlısını hep yabancılar söyleyebiliyor belki de ondann

Uzun olacağı için şimdiden özür dilerim ☹️

Öncelikle kendimi çok ekisik ve yetersiz hissediyorum hayatıma bakınca hiç bir başarım yok. hiç bir oyun aktivitede iyi olamıyorum gruplaşa yapılacak her şeyde insanlar benimle olmak istemiyor. insanların ailemin gerçekten beni sevmediğini düşünüyorum evet herkes herkesi sevemez ama biri bile sevmiyor bunu ergenlik olarak düşünebilirsiniz ama değil artık 22 yaşıma basacağım 5 kez yks sınavına gridim bu yıl 300k yapmışım canım gibi hissediyorum. Keşke insanlar gibi ilgi alanım olsaydı kendimi tanıyor olsaydım. Gruplarda watsapta arkadaşlarla konuşunca ne yazacağımı bilmiyorum genellikle yazdığıma cevap vermiyorlar sürekli saçma şeyler konuşuyorum sonra bunun farkına varıyorum öfke problemlerim var. Üslup olarak çok sertim nefret ediyorum o huyumdan insanlara sakince cevap veremiyorum ben kendimi bir hiç olarak görüyorum. Bazen her şeyi yks sınavına bağlıyorum başarı elde etsem belki de kendime gelirim diye düşünüyorum. Sanırım küçükken gördüğüm şiddet beni bu hale getirdi. Siz olsanız napardınız ( Bazen o kadar darlanıyorum ki kendimi boş biri olarak görüyorum yaşamanın anlamsız olduğunu düşünüyorum intiharı düşünüyorum ve yapmak için plan kuruyorum sonra yine vazgeçiyorum bazen diyorum uzun sürerse darlanmam belki de bir gün ölüp gideceğim)

Neden bu kadar yetersizim neden böyleyim kişilik analizinde iyi olanlar ya da yorum yapmak isteyenler bakabilir mi?
Cevapla