Öncelikle ben Büşra
Buraya gerçekten uzun zamandır kendimi sorguladığım bir şeyi anlatmak için üye oldum. kimseye bunu anlatmak istemiyorum yabancı insanlara anlatmak daha kolayıma geliyor acısını tatlısını hep yabancılar söyleyebiliyor belki de ondann
Uzun olacağı için şimdiden özür dilerim ☹️
Öncelikle kendimi çok ekisik ve yetersiz hissediyorum hayatıma bakınca hiç bir başarım yok. hiç bir oyun aktivitede iyi olamıyorum gruplaşa yapılacak her şeyde insanlar benimle olmak istemiyor. insanların ailemin gerçekten beni sevmediğini düşünüyorum evet herkes herkesi sevemez ama biri bile sevmiyor bunu ergenlik olarak düşünebilirsiniz ama değil artık 22 yaşıma basacağım 5 kez yks sınavına gridim bu yıl 300k yapmışım canım gibi hissediyorum. Keşke insanlar gibi ilgi alanım olsaydı kendimi tanıyor olsaydım. Gruplarda watsapta arkadaşlarla konuşunca ne yazacağımı bilmiyorum genellikle yazdığıma cevap vermiyorlar sürekli saçma şeyler konuşuyorum sonra bunun farkına varıyorum öfke problemlerim var. Üslup olarak çok sertim nefret ediyorum o huyumdan insanlara sakince cevap veremiyorum ben kendimi bir hiç olarak görüyorum. Bazen her şeyi yks sınavına bağlıyorum başarı elde etsem belki de kendime gelirim diye düşünüyorum. Sanırım küçükken gördüğüm şiddet beni bu hale getirdi. Siz olsanız napardınız ( Bazen o kadar darlanıyorum ki kendimi boş biri olarak görüyorum yaşamanın anlamsız olduğunu düşünüyorum intiharı düşünüyorum ve yapmak için plan kuruyorum sonra yine vazgeçiyorum bazen diyorum uzun sürerse darlanmam belki de bir gün ölüp gideceğim)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer