Cinsiyet savaşları niye bu kadar fazla?

13 14 yaşındakileri anlıyorum o yaşlarda oluyordu ama koca koca 50ye yakınlar 20ler 30lar da bu muhabbete giriyorlar gerçekten utanç verici

Cinsiyet savaşları niye bu kadar fazla?
Cevapla