Sizde, kendinizi tanımamazmık oluyor mu?

Bazen, hiç bilmediğim bir ile gidip, kendi başıma yaşamak istiyorum. Tahammülüm kalmadı, odak sorunu yaşamaya başladım Bunun sebebini çok düşünsemde bulamıyorum, nedir bu duygular, düşünceler nerden geldiler bana ! Ben koltuk altıma topu alıp sabahtan akşama kadar maç yapıp futbolcu olmak isteyen bir çocuktum.
Sizde, kendinizi tanımamazmık oluyor mu?
Cevapla